בלעדי ל"כיכר השבת"

הרב שמואל מאיר מצהיר: "ממשיך לנהל את הסמינר"

לאחר גל שמועות ומכתבים, הרב שמואל מאיר, מנהל הסמינר בב"ב, מצהיר מול מצלמת "כיכר השבת": "ממשיך לנהל את הסמינר, הגב' חנה אריאל מונתה למנהלת באופן זמני עד שאבריא" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן)

סערת סמינר הרב מאיר בבני ברק: לאחר גל של שמועות ותכתובות, מתייצב הלילה (שני) הרב שמואל מאיר, מנהל הסמינר היוקרתי בבני ברק מול מצלמת "כיכר השבת" ומצהיר כי הוא ממנה את הגברת אריאל לתפקיד ממלאת מקומו אך ממשיך לנהל את הסמינר.

בדבריו אומר הרב מאיר: "אני ממשיך לנהל הלאה את הסמינר, והגברת חנה אריאל מונתה למנהלת באופן זמני עד שאבריא לגמרי ונוכל להשתחרר לגמרי מכל השמועות והדברים שקורים כעת".

במקביל, גובר הלחץ בתנועת דגל התורה על בכירי העירייה לאשר באופן סופי את מינויה של הרבנית בורנשטיין. לדברי גורמים בכירים בעירייה, ראש העיר חתם לטובת מינויה של הרבנית.

מנגד, גם הלחצים מצד אנשי הרב מאיר נמשכים ובשעות האחרונות שוחחו עם זייברט מספר ראשי ישיבות וגדולי תורה מארה"ב המזוהים עם הפלג הירושלמי בדרישה שייענה לבקשתו של הרב מאיר וימנה את הגברת אריאל לממלאת מקומו. בשיחה עם זייברט, הרב מאיר התעקש שלא להכיר במינוי של הרבנית גפן-בורשטיין.

בינתיים, עיריית בני ברק חתמה ואישרה את קבלת מכתבו של הרב מאיר שנחשף מוקדם יותר ב"כיכר השבת" ובו הרב מאיר מודיע כי בכוונתו להמשיך לנהל את המוסד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר