עיריית אלעד מציגה: לימודים ב...אתר בנייה

הורים לתלמידים בעיר אלעד גילו כי בנותיהם ובניהם נשלחו ללמוד בלא פחות מאתר בנייה. קצין בטיחות של משרד החינוך אסר לקיים במקום לימודים והבוקר ההורים השאירו את הילדים בבית (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הילדים מפגינים, הבוקר (באדיבות המצלם)

עשרות הורים לתלמידים ותלמידות בבתי הספר 'שירת שרה' ו'תורת חסד' בעיר החרדית אלעד, השביתו היום (שלישי) את הלימודים, זאת בשל ליקויים במבנה ובעיות בטיחות קשות זאת מאחר והוא עדיין באמצע בנייה.

הסיפור החל יומיים לפני הבחירות לכנסת, נציגי הציבור החרדי ובהם ראש העיר ישראל פרוש קיימו טקס הנחת אבן הפינה למוסדות, כאשר לטענת ההורים הבטיח להם אז ראש העיר כי ישפר את היחס לקהילת החרדים העובדים.

לטענת ההורים, המוסד נבנה. אלא שבימים האחרונים רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, בעקבות סכסוך בין ראש העיר ישראל פרוש למנהל המוסד, החליט ראש העיר לקחת את מבנה בית הספר לבנות שנבנה במתחם לטובת מוסדות אחרים.

(באדיבות המצלם)

ההורים זעמו על ה"עונש" המוזר שהוטל עליהם, ובמקביל גילו כי המבנה לא ראוי ללימודים בשל בעיות בטיחות קשות עקב העובדה שהמבנה עדיין בבנייה. קצין בטיחות של משרד החינוך הגיע אל המבנה וקבע כי חל איסור ללמוד בו. הקצין הבהיר כי מבחינתו אם הליקויים יתוקנו וקצין הבטיחות העירוני יאשר זאת, ניתן יהיה ללמוד במוסד.

אמש הודיעה הנהלת המוסדות כי הלימודים לבנות יתקיימו במבנה הת"ת יחד עם הבנים. הבוקר הבינו ההורים כי אין כל פתרון וכי הליקויים עדיין לא תוקנו, כאשר לטענתם לא ניתן לשכן 500 תלמידים ותלמידות יחד באתר בניה שבו רק 13 כיתות ולכן החליטו לפתוח בשביתה ולא שלחו את ילדיהם לבית הספר.

בהודעה רשמית של נציגות ההורים נכתב כי "במסגרת בדיקה שבוצעה לבקשת ההורים על ידי יועץ בטיחות של משרד החינוך נתגלו ליקויים מהותיים רבים במבנה לרבות ליקויים שהיועץ דרש את תיקונם כבר בא' אלול ולא תוקנו עד היום. לדברי היועץ כרגע המבנה לא מאושר, בטוח או ראוי ללימודים".

(באדיבות המצלם)

לדבריהם, "כעת מתבצעות פגישות קדחתניות בין ההנהלה, יועץ הבטיחות ונציגי העירייה כדי לראות את הסיכונים במבנה ולגבש היערכות. לדברי הקבלן ידרשו לו 3-4 ימי עבודה מלאים עם צוות של כ-80 פועלים כדי לעמוד בדרישות הבטיחות המינימאליות".

מוועד ההורים נמסר ל"כיכר השבת" כי "הכוונה לדחוס 500 ילדים ב-13 כיתות במתחם אתר בניה מראה על חוסר אחריות של אנשי העירייה. אנו מברכים על החלטת קב"ט משרד החינוך ומצפים מהעירייה לספק לילדינו מקום לימודים חלופי בהקדם עד להכשרת מבנה בתי הספר באופן שילדינו ילמדו בבטחה", הוסיפו.

מנהל המוסד, משה שטיין, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בתי הספר 'תורת חסד' ו'שירת שרה' פועלים בהתאם לדרישות והנחיות משרד החינוך. אנו מקיימים לימודים, אחרי שאגף הבטיחות של משרד החינוך היו במקום כעת ואישרו את קיום הלימודים בבתי הספר", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר