מדריך: אחסון נכון ישמור על הבגדים, הנעליים והתיקים שלך לאורך זמן בצורתם המקורית

כדי לוודא שהפריטים הנחמדים שלכם, נשארים בצורתם המקורית, חשוב לאחסן אותם נכון. איך מאחסנים בגדים, היכן כדאי להניח את התיקים ומה אתם צריכים לדחוף לתוך הנעליים? מדריך (סטייל)

נעליים

הטיפ הזה חשוב לא רק למגפיים. מלאו כל נעל (שטוחה, אלגנטית, עקב) בנייר טישיו או עיתון מגולגל כדי לסייע לה לשמור על צורתה לאורך זמן. לגבי מגפיים, אגב, מלאו את התחתית בטישיו או עיתון והעמידו בתוכן רצועות קלקר עבות.

תיקים

מאחורי הדלת שלך תלויים עשרות תיקים? חבל. זו הדרך הבטוחה לחסל אותם מוקדם. מצאו מדף או שניים פנויים והעמידו עליהם את התיקים (לא משנה הגודל). כך תשמרו עליהם זקופים ובעלי מראה חדש ותפוח.

גרביונים

ואנחנו לא מדברים על אלה השקופים. אחסני את הגרביונים היקרים שלך, המדוגמים והאטומים, בשקיות פלסטיק נפרדות וציינו על כל אחת מה בפנים. כי האופציה של ערימה מבולגנת אחת היא כל כך גרועה, ואת יודעת את זה.

קולבי מתכת - אאוט

היפטרו מקולבי המתכת, והעדיפו קולבי עץ. המתכתיים יוצרים קפלים קשים לגיהוץ באזור הכתפיים, בעיקר בבדי משי.

לקפל

מדפים. מדפים. מדפים. וכמה שיותר. קיפול הבגדים יוצר פחות לחץ על הבד, והוא לא מאבד את צורתו. הכלל הזה חל בעיקר על סוודרים ומעילים.

אל תדחסו

ממש כמו אחרי שבת שלמה עם השוויגער, גם הבגדים היפים שלכם צריכים מקום לנשום. אל תדחסו יותר מידי בגדים בארון, ושמרו על רווחים הכרחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר