הסערה בסמינר מאיר

תיעוד: נמנעה כניסתה של הגב' חנה אריאל לסמינר מאיר

הגב' חנה אריאל הגיעה היום יחד עם הרב שמואל מאיר, אל סמינר מאיר, אלא שהשומר סירב לתת לה להיכנס בטענה כי ישנה הוראה שלא להכניס אותה. לאחר מאבק היא והרב מאיר נכנסו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הסערה בסמינר הרב מאיר: היום (רביעי) הגיעה הגב' חנה אריאל שמונתה לסגנית המנהלת על ידי המנהל הרב שמואל מאיר, אל הסמינר, יחד עם הרב מאיר בעצמו, אלא שהשומר סירב לאפשר את כניסתה.

לטענת השומר, הוא קיבל הוראה מפורשת ש"לא להכניס אותה", הרב מאיר ניסה לטעון שהוא המנהל והוא מורה להכניס אותה, אך ללא הועיל.

לאחר מכן הגיעו למקום כמה מורות, שזעמו על ההוראה והתווכחו עם השומר, עד שהתאפשרה כניסתו של הרב מאיר. אחר כך נכנסה גם אריאל.

כזכור, אתמול נחשף ב"כיכר השבת", מכתבו של מנהל אגף החינוך בעיריית בני ברק אל הגב' אריאל, בו הודיע לה כי המינוי שלה אינו חוקי, וכי העירייה מינתה למנהלת את הרבנית רחל בורנשטיין.

עוד בנושא:

"הנני בזה להודיעך כי עיריית בני ברק היא הבעלות על סמינר הרב מאיר. העירייה מינתה את הרבנית רחל בורנשטיין כמנהלת הסמינר וכתב מינוי רשמי נשלח גם לפיקוח במשרד החינוך.

"לאור האמור, המינוי שלך כסגנית מנהלת בסמינר אינו חוקי ואין לו תוקף כלשהוא. כמו כן הדבר מהווה עבירה על החוק על כל המשתמע מכך", לשון המכתב.

בעקבות זאת, עו”ד בועז פייל ממשרדו של פרקליט הצמרת יגאל ארנון המייצג את הרב מאיר שיגר מכתב לראש העיר חנוך זייברט ולמנהל אגף חינוך בעיריה בגין התערבות פוליטית פסולה ומסוכנת.

לטענת עורך הדין, גורמים פוליטיים מבקשים לסחוף את הסמינר למחלוקת שאינן קשורות אליו תוך התערבות במצבו של מנהל הסמינר וניצול המצב למינוי אנשי צוות בכך מבקשים להרוס במחי יד עבודה חינוכית בת עשרות שנים.

"הינכם נדרשים להודיע מיידית על ביטולו של מינוי שנעשה שלא על דעתו של הרב מאיר המודיע כי מינה את המורה הרבנית חנה אריאל לסגניתו ולמשנה המנכ"ל על מנת לסייע בידו במלאכת הניהול השוטף". עורך הדין פייל אף מוסיף כי "הרב מאיר פקד היום את הסמינר, אך כבמטה קסם מזכירותיו "נעלמו" מן החדר ומורות בכירות המרו את הוראותיו. המצב מוביל להרס הסמינר". כאמור מאיר ופרקליטו דורשים בנחרצות לבטל את מינויה של הרבנית בורנשטיין ולהשיב את השליטה לידי המנהל הוותיק ולסגנית הרבנית אריאל אותה מינה בימים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר