קרע בעיריית חיפה

יונה יהב נגד מיכאל אלפר מ'דגל התורה': "התנהגות קלוקלת"

ראש עיריית חיפה יונה יהב שיגר מכתב ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, בו הוא תוקף בחריפות את מיכאל אלפר, נציג 'דגל התורה' בעירייה ומבהיר כי לא ימנה אותו לסגן ראש העיר (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מיכאל אלפר עם יונה יהב, לפני הבחירות (צילום ארכיון: כיכר השבת)

בימים האחרונים מעמיק הקרע בין ראש עיריית חיפה לנציגי תנועת 'דגל התורה' בעיר. הבוקר (רביעי) שיגר ראש העיר יונה יהב מכתב הממוען ליו"ר התנועה ח"כ משה גפני בו הוא תוקף בחריפות רבה את התנהגותו של חבר המועצה מטעם דגל מיכי אלפר ומבהיר כי לא יעניק לו את תפקיד סגן ראש העיר.

"כידוע לך מזה זמן רב אני עד להתנהגותו הקלוקלת של שלוחך למועצת העיר מיכאל אלפר ואף הלנתי בפניך לא פעם על האופן המביש הו הוא בוחר להתנהל מול הנהלת העיר. זאת בניגוד לכל ערכי התום לב, ההגינות והמשמעת, עליהם התחייב עם הצטרפותו לקואליציה בראשותי", כותב ראש העיר לגפני.

יהב מוסיף וכותב כי "הבוקר גיליתי כי שוב בהנהגתו התבצעה פלישה אלימה נוספת למבנה ציבור. חבר המועצה מיכאל אלפר הפר בכך באופן בוטה כל התחייבות לטוהר מידות אישי וציבורי. לא אסבול זאת עוד".

"כראש עיר אינני יכול לסמוך את ידי על מי שמזה זמן רב מוליך אותי בכחש ומוציא דיבת העיר רעה. יתירה מזאת, פריצה למבנה עירוני, גרימת נזק רב ובמזיד לרכוש ציבורי ועבירה שיש עימה השגת גבול, כל אלה עומדים בניגוד לאמות המידה הנדרשות לאדם המבקש להתמנות לתפקיד החשוב", תוקף יונה יהב.

יהב ממשיך ומבהיר לגפני: "לפיכך ועל מנת ולנהוג בהגינות הנדרשת הריני להודיעך די זמן מראש כי חבר המועצה מיכאל אלפר לא יוכל להתמנות לתפקיד סגן ראש העיר כמתחייב מההסכם הקואליציוני".

ל"כיכר השבת" נודע כי בין אלפר הנחשב לאחר מנאמניו של גפני לבין ראש העיר שוררת מתיחות רבה במשך תקופה ארוכה מאוד זאת על רקע מספר ויכוחים שהתגלו ביניהם.

הסיפור האחרון ששבר את גב הגמל היה ויכוח על מבנה בשכונת נווה שאנן שהיה אמור להיות מרכז קהילתי ובתחילת השבוע אברכים ליטאים תושבי השכונה פלשו למבנה וביקשו לפתוח בו מוסד ציבורי מה שעורר את חמתו של יהב שהחליט לא לעבור על כך בשתיקה.

תגובת מיכי אלפר ו'דגל התורה' לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר