השר יעלון נגד אורן חזן: "מבזה את תנועת הליכוד"

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון תקף את ח"כ אורן חזן ואף ביטל השתתפות בטקס הרמת כוסית בו השתתף חזן: "מבזה את תנועת הליכוד ואת ערכיה". חזן: "שר הביטחון משקר" (חדשות, פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ביטל את השתתפותו באירוע הרמת כוסית של הליכוד לאחר שהתברר לו שחבר הכנסת אורן חזן מתוכנן להגיע למקום ולשאת דברים. כך דווח הערב (רביעי) ב"חדשות 2".

כזכור, אמש הודיעה המשטרה כי היא ממליצה להעמיד לדין את חזן בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה. על פי הדיווח, זמן קצר לאחר הודעת המשטרה אמור היה להגיע יעלון לאירוע שנערך בביתו של ח"כ דוד ביטן, אלא שליעלון נודע כי חזן אמור להיות באירוע ואף לשאת דברים.

יעלון אמר לאנשיו בתגובה: "אני לא מוכן להשתתף בנשף המסיכות הזה. אורן חזן מבזה את תנועת הליכוד ואת ערכיה. אני מקבל לא מעט פניות מחברי ליכוד שלא יכולים לסבול את המצב הזה, והגיע הזמן לומר בקול רם את מה שהרוב חושבים".

חזן עצמו לא נותר חייב ואמר היום כי "שר הביטחון משקר. צר לי על כך, אני מכבד את האיש, אבל הוא משקר. הוא הגיע להרמת הכוסית ואמר שהוא לא מוכן שאני אנאם, הוא אמר: או אורן או אני. הם לא הסכימו לגרש אותי, אז הוא הלך הביתה. אנשי הליכוד בחרו בי וזה יפה". חזן הוסיף, "שר הביטחון מפקיר את ביטחון ישראל, הוא הורס גבעה אחר גבעה".

"אני אוהב אותו, אבל הוא צריך לזכור שהוא שר הביטחון של מדינת ישראל, ולא של הכיסא. כואב לי עליו וצר לי עליו" אמר חזן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר