כך תהפכו את האינטרנט שלכם למהיר יותר

אם גם לכם האינטרנט נתקע כל הזמן, לא בטוח שצריך מיד להאשים את חברת התשתית או ספק האינטרנט. ייתכן וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לכוון קצת יותר טוב את הראוטר. הנה כמה טיפים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך יוטיוב)

הטיפים שישדרגו לכם את מהירות האינטרנט: אם גם לכם האינטרנט נתקע כל הזמן, לא בטוח שצריך מיד להאשים את חברת התשתית או ספק האינטרנט. ייתכן וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לכוון קצת יותר טוב את הראוטר. קבלו את חמשת הטיפים של ערוץ היוטיוב VOX לשיפור האיכות. (רוב הטיפים נכונים).

  1. מקמו את הראוטר שלכם במקום פתוח במרכז הבית, אותות הרדיו באמצעותו פועל הראוטר מתעמעמים על ידי חפצים גבוהים כמו ארונות. בנוסף, טווח הראוטר מוגבל לכמה עשרות מטרים לכיוון. מיקום הראוטר במקום פתוח במרכז הבית ישפר את הקליטה בכל רחבי הבית.
  2. מקמו את הראוטר במקום גבוה. רוב הראוטרים כיום פועלים על ידי פליטת אותות רדיו המכוונים כלפי מטה, מה שיפגע באיכות אם הראטור ימוקם במקום נמוך, בנוסף במיקום הראוטר במקום גבוה, תמנעו מחסימת אותות הרדיו על ידי חפצים בולטים מהרצפה.
  3. הרחיקו את הראוטר ממוצרים אלקטרוניים. רוב מוצרי האלקטרוניקה פולטים אנרגיה אלקטרומגנטית, אותה האנרגיה באמצעותה פועלים גלי הרדיו, כך שמיקום הראוטר בקרבת מחשב, מסך או מיקרוגל יגרום לעמעום האות בעקבות הגלים האלקטרומגנטיים (בניגוד לנאמר בוידאו, הדבר לא תלוי במנוע חשמלי, אלא באמצעים אלקטרוניים, כך שלא תהיה בעיה למקום את המכשיר על יד מזגן או מקרר למשל).
  4. במידה וישנן 2 אנטנות בראוטר, כוונו את האנטנות כך שאחד יופנה כלפי מטה והשני כלפי מעלה. רוב המחשבים הניידים המכילים שבב וויפיי מופנים כלפי מעלה, בעוד השבבים של הטלפונים מופנים לרוב למצב מאונח (תלוי באחיזה). כיוון האנטנות במידה כזו תחלק את המשאבים.
  5. הראוטר לא עובד? בדקו באמצעות אפליקציות את עצמת אותות הרדיו הנפלטות מהראוטר, וכוונו אותו כך שהאיכות תעלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר