אחרי ברקת וליאון

נתק של שנתיים הגיע לסיומו: ליצמן וליברמן נפגשו

לאחר קרע של שנתיים על רקע הבחירות לראשות עיריית ירושלים, נפגשו יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ושר הבריאות יעקב ליצמן לשיחת פיוס. בין המתווכים: ח"כ אורלי לוי (חדשות, פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליברמן וליצמן, הערב (באדיבות המצלם)

לראשונה מזה שנתיים, נפגשו הערב (רביעי) השר יעקב ליצמן וח"כ אביגדור ליברמן לשיחת פיוס, וזאת לאחר הסכסוך שהיה בין השניים על רקע הבחירות האחרונות לראשות עיריית ירושלים.

השניים נפגשו לשיחה במזנון הכנסת שם יישרו את ההדורים ביניהם בתיווכם של יועצי שר בבריאות ומקורביו של איווט ליברמן ביניהם ח"כ אורלי לוי.

יצויין כי בעבר היו ליצמן וליברמן בידידות קרובה ואף תיאמו מהלכים פוליטים משותפים, אולם מאז הבחירות לראשות עיריית ירושלים בהן הריץ ליברמן יחד עם גורמים פוליטים חרדיים את מועמדו משה ליאון לראשות העיר כאשר ליצמן העדיף שלא לתמוך בו, שרר נתק ביניהם.

בחודשים האחרונים ניסו במסדרונות הכנסת להשלים בין השניים אולם המשקעים נותרו בעינם. היום הורה ליברמן לחברי הסיעה להתנגד בהצבעות על אישור התקציב וכן להתנגד למינויו של ליצמן כשר בריאות. ח"כ לוי בחרה להיעדר מההצבעה זאת עקב הידידות וההערכה השוררת בינה לבין ליצמן ומיד לאחר מכן פעלה להשלים את המהלך ולגשר בין יו"'ר ישראל ביתינו לבין שר הבריאות הטרי.

גורמים פוליטים מעריכים כי העובדה שמעמדו הפוליטי של ליברמן נחלש לאחרונה ומאידך ההבנה שחילחלה אצלו כי מעמדו של ליצמן נמצא בנסיקה, גרמו להחלטה ללכת למהלך של פיוס.

לדבריהם, המהלך הינו רוחבי וכולל גם את השלום בין ראש עיריית ירושלים ליריבו לשעבר משה ליאון שאף הפך לחבר בקואליציה העירונית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר