הוקם צוות מיוחד שיטפל בתלונות על תקיפת חיילים חרדים

סגן שר הביטחון אלי בן דהן, הודיע כי במשרד המשפטים הקימו צוות מיוחד שיטפל בתלונות על תקיפת חיילים חרדים בידי קיצונים, בעבר ובעתיד. "התחלת התיקון של כישלון המדינה בטיפול בתלונות" (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סגן השר אלי בן דהן עם החיילים החרדים (צילום: כיכר השבת)

אחרי עשרות מקרי תקיפות של חיילים חרדים בידי קיצוניים, סגן שר הביטחון אלי בן דהן הודיע כי משרד המשפטים הקים צוות לבדיקת המקרים בעבר ובעתיד.

במענה לפנייה של חיילים חרדים, אמר בן דהן כי "משרד המשפטים נרתם גם הוא למאבק בהסתה נגד חיילי צה"ל והחליט על הקמת צוות מיוחד שיטפל בתלונות של חיילים חרדים, זה למעשה התחלת התיקון של כישלון המדינה בטיפול בתלונות ההסתה שהוגשו ואני שמח על כך."

"אני פועל ככל יכולתי להגן על חיילי צה"ל, אני נחרד בכל פעם מחדש כאשר אני שומע עדויות על התקפות אלימות נגדם ועם ההטרדות היום-יומיות שהם עוברים", הוסיף.

סגן שר הביטחון אמר עוד "עם פתיחת שנת הלימודים, אני מזמין את החיילים ובני משפחותיהם להמשיך ולפנות אליי במידה וייתקלו בהסתה גם במוסדות חינוך כפי שקרה לא פעם בעבר."

בחודשים האחרונים הופצו מספר חוברות ובהן פרטים אישיים ותמונות של חיילים חרדים ומגיסיהם, שכללה תמונות מעקב והשמצות, אולם בכנסת לא נעשה דבר, מלבד דיון בוועדת חוץ וביטחון שמסקנותיה לא הביאו פתרון.

כזכור, אמש פורסם ב"כיכר השבת", על איומים שמקבל א', שהעיד נגד אהרן צבי קורולנסקי, נגדו הוגש כתב אישום בגין תקיפת חייל חרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר