מנהלת הליגה: לא יתקיימו משחקים בשבת

מנהלת הליגות המקצועניות הודיעה לבית הדין לעבודה שלא תקיים משחקים בתחום השבת והחג, מה שלמעשה ישמר את הסטטוס קוו שהיה קיים בשנים האחרונות בליגה הלאומית (ספורט, בארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
כדורגל (צילום ארכיון: Bnei Sakhnin. Photo by Flash90)

לאחר הדברים הדרמטיים של שופטת בית הדין לעבודה, על כך שאין היתר העסקה בשבת בליגות הכדורגל וכי היחיד שיכול לאפשר זאת הוא שר הכלכלה, יו"ר ש"ס אריה דרעי, במנהלת הליגה הבינו את הדברים ואיימו בהשבתת כל המשחקים.

אלא שכעת נראה כי במנהלת מנסים למזער נזקים והגישו הצהרה לבית הדין בה נאמר שלא תקיים משחקים בתחום השבת והחג, מה שלמעשה ישמר את הסטטוס קוו שהיה קיים בשנים האחרונות בליגה הלאומית, שם לא שיחקו בשבתות.

"כהמשך לבקשתנו לקבלת היתר, ולהתחייבותנו לפיה לא יקוימו משחקים כלשהם עד להסדרת אותו ההיתר, הודענו לבית הדין כי אין טעם בהמשך הדיון בבקשה שהוגשה על ידי ארגון השחקנים" נאמר בהצהרה.

בעקבו כך, נציגי השחקנים הסכימו לדחות את הדיון שהיה אמור להתקיים בשביעי לספטמבר. בית הדין יבחן שוב את הדברים רק בראשון לנובמבר.

כזכורף יו"ר התאחדות הכדורגל, עופר עיני, ויו"ר המנהלת, יורם באומן, פנו השבוע במכתב לדרעי והבהירו כי לאור העמדה הברורה שהביע בית הדין, אין להן ברירה אלא לעצור את משחקי הכדורגל בישראל בכל הליגות והגילאים, זאת במידה ועד ל-7 בספטמבר לא תסדיר ממשלת ישראל את חוקיות העניין בהיתר הנדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר