היועמ"ש וינשטיין ידון היום בחברות של גל הירש בגאורגיה

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטייין, יקיים היום דיון יחד עם צוות הבדיקה שהקים, בנושא החברות של גל הירש שקיימו עסקים עם גאורגיה והטענות שנקשרו בשמו, בתום הבדיקה יפרסם חוו"ד (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: צביקה טישלר, ynet)

סערת מינוי גל הירש: היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ידון היום (ראשון), עם צוות הבדיקה שמינה לבדיקת החשדות נגד גל הירש המועמד לתפקיד המפכ"ל הבא.

הצוות המצומצם בראשות פרקליטת מיסוי וכלכלה נפגש בימים האחרונים עם הפרקליטות בגיאורגיה וקיבל מהם עדכונים וחומרים על הבקשות שהעביר לישראל בחיקור דין בכמה חברות ששמו של הירש נקשר בהן.

הצוות המדובר שב אתמול ארצה, לאחר ששהה במשך כיממה במדינה וכאמור קיבל את החמור הנדרש. בפרקליטות הבהירו כי אין אף בקשה לקיים חיקור דין להירש עצמו.

במשרד המשפטים אומרים שייתכן שבתום הדיון היום אצל היועץ המשפטי לממשלה, ארדן יוכל להחליט האם הוא ממשיך בעמדתו לקדם את מינויו של גל הירש לתפקיד השוטר מספר 1.

היועץ המשפטי לממשלה אישר בשבוע שעבר את הארכת כהונתו של ממלא מקום המפכ"ל בנצי סאו, שהייתה אמורה להסתיים ב-1 לספטמבר. הארכת הכהונה עדיין טעונה את אישור הממשלה והיא נועדה לאפשר לקדם את בדיקת מינויו של תא"ל במיל' גל הירש למפכ"ל המשטרה.

במידה והבדיקה תסתיים לפני תום פרק הזמן העומד על 45 ימים ולא תימצא בעיה משפטית המונעת את המינוי, יובא מינויו של הירש לאישור הממשלה. במקביל, השר לביטחון פנים גלעד ארדן סיכם עם היועמ"ש וינשטיין על הארכת הכהונה של נציב שירות בתי הסוהר רב גונדר אהרון פרנקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר