אופני המוות

כך נדרס הילד דוד סופר ז"ל בן ה-4 למוות • תיעוד

דוד סופר ז"ל בן הארבע, רק ביקש לרכב על אופניו ליד הבית לאחר הלימודים בחיידר "אחיעזר", אלא שהוא נפגע מרכב חולף בעת שירד לכביש, נפגע באורח אנוש ונפטר מפצעיו. תיעוד (חדשות חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בשעות הצהריים אתמול (ראשון) ירד הילד דוד סופר ז"ל, בן הארבע, מביתו בשכונת בית וגן, יחד עם אחיו יצחק שלום בן השמונה, לרכיבה על האופניים, לאחר הלימודים בחיידר.

שני האחים רכבו על האופניים - ללא קסדה, ברחוב שערי תורה בשכונה, רחוב שקט ולא סואן במיוחד, כשלפתע, כך לפי המשטרה, התפרצו לכביש בין שתי מכוניות חונות.

רכב שחלף בדיוק במקום פגע בשני האחים, דוד בן הארבע נפצע באורח אנוש ופונה תוך כדי מאמצי החייאה לבית החולים 'הדסה עין כרם' שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

אחיו בן השמונה, יצחק שלום, נפצע באורח קל ופונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קלות ומצבו יציב.

"על הכביש שכב ילד כבן 4, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה", סיפר אורי צחי פרמדיק של מד"א, "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים. ילד כבן 8 שנפצע גם הוא בתאונה פונה לבית החולים במצב קל".

דוד ז"ל, בן הארבע, תלמיד חיידר "אחיעזר" בשכונה, הוא בנו של הרב יהודה שמואל סופר, משגיח בישיבה רכסים לצעירים ברחוב בו אירעה התאונה ונכדו של הגאון רבי אליהו צבי סופר, ראש ישיבת רכסים.

אם המשפחה היא בתו של הגאון רבי יהודה דן משה הררי רפול זצ"ל, ר"מ בישיבת רינת התורה שנפטר בשנה שעברה כשהתמוטט בסעודת ליל שבת.

בשעות הערב אמש, הובא דוד ז"ל הקטן למנוחת עולמים בהר המנוחות בירושלים, במסע לוויה קורע לב ורווי כאב בהשתתפות בני משפחה, רבנים וידידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר