חשיפת כיכר השבת

צביקה כהן: "בורא עולם זיכה אותנו לשמור על כבוד הבנות"; מנהל 'הישן': "הצעד - בהוראת גדולי ישראל"

מנהל הישן מברך על סיום המאבק ומבטיח כי הלימודים יתקיימו "עם כל ההתלהבות, עם כל השמחה וכל הלב". צביקה כהן אומר: "בורא עולם זיכה אותנו לשמור על כבודן של הבנות הספרדיות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
צביקה כהן על רקע סמינר הישן בירושלים (צילום: פלאש 90, כיכר השבת )

סוף לסאגת סמינר הישן: שעה קלה לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" כי המאבק בסמינר הישן בירושלים הגיע לסיומו וכי 21 הבנות, רובן ספרדיות, יכנסו מחר (שלישי) ללמוד במקום ללא מחאה מצד 'ועד ההורים', מתייחסים סגן ראש העיר צביקה כהן ומנהל הסמינר הרב ישראל לוין לסיום המאבק.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר כהן שנחשב למנצח בסיפור: "אני מודה לבורא עולם שזיכה אותנו לשמור על כבודן של בנות ישראל הספרדיות. היה לי את הזכות לעבוד למענן. הזכות הגדולה שנפלה בחלקנו להיות פה ושליח לאותן בנות, אשר כל מטרתן להיות בדרך ה''.

"התחושה שלי הערב מצוינת" מוסיף כהן: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו, אנחנו מודים לה', אני חושב שהקרדיט לא מגיע רק לי".

"אני בטוח ומשוכנע שהמלחמה שלנו היית צודקת למען הבנות, אין לי כל ספק שהן יוכיחו, גם לציבור כולו, את הישרות והכוח מהרוחני שהן יביאו למוסד הזה".

כהן מבקש להודות גם לנשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן: "הרב נתן לנו גיבוי ללא פשרות, רק בזכותו היה לנו את הכוח להלחם. אני גם רוצה להודות ליו"ר ש"ס אריה דרעי שעמד מאחורינו ונתן לנו גיבוי מלא לכל ההחלטות, וכמובן לצוות שלי במנח"ח".

מנהל סמינר הישן, הרב ישראל לוין, אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר: "הסיפור הסתיים. אני מברך מאוד על הצעד שאנחנו עושים בהוראת גדולי ישראל, ואנחנו בדברים האלה נהגנו בכל דבר על פי דברי גדולי ישראל וכך כעת אנחנו נוהגים".

הבנות מתחילות ללמוד כרגיל?

"רגיל-רגיל בעזרת ה'... לא כרגיל - עם כל ההתלהבות, עם כל השמחה ועם כל הלב".

המאבק הזה היה שווה?

"אני עושה מה שאני צריך, אני לא עושה את החשבונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר