אסון גז בירושלים

בני זוג חרדים בשנות ה-50 לחייהם נפטרו בביתם מדליפת גז

בני זוג חרדים, כבני 50, נפטרו הבוקר בשל דליפת גז בביתם שברחוב פנים מאירות בירושלים. ככל הנראה מדובר ברשלנות ויתכן כי הגופות היו מוטלות בבית כבר כמה ימים. תיעוד מהזירה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות מד"א וראובן ראובן דוברות זק"א)

אסון גז בירושלים: בני זוג חרדים, כבני 50, נפטרו הבוקר (שלישי), בביתם ברחוב פנים מאירות במרכז ירושלים, בעקבות דליפת גז.

מפרטים ראשונים עולה כי מדובר בבני זוג בעלי תשובה, שנישאו בשנתיים האחרונות. לשניים ככל הנראה אין ילדים.

כוחות הצלה וכיבוי אש הוזעקו הבוקר סמוך לשעה 8:00 לדירת מגורים ברחוב פנים מאירות בעיר, בעקבות דיווח של שכנים בבניין על ריח חריף.

אל המקום הגיעו במהירות כוחות ממשטרת ירושלים, כבאות והצלה ירושלים ומגן דוד אדום. לוחמי האש פרצו לדירה דרך דירה סמוכה, בסריקה שבוצעה בדירה על ידם, נמצאו בני הזוג מחוסרי הכרה שהועברו לטיפול צוותי מד"א כאשר ישנה גם דליפת גז בדירה.

בני הזוג כאמור היו מחוסרי הכרה, וכוחות ההצלה ניסו להעניק להם טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותם במקום.

על פי הדיווחים של הכוחות בשטח, נראה כי הגופות נמצאות כך כבר כמה ימים, הבעל נמצא מוטל במטבח ואילו האישה הייתה בחדר השינה.

אחת השכנות של הזוג סיפרה: "מדובר בעולים חדשים. הם זוג שמח, ללא ילדים, מאוד נחמדים. הבוקר שמעתי משטרה ומכבי אש שצעקו לבניין להתפנות. הם עלו עם סולמות לבניין".

צוותי הצלה והכיבוי פינו את כל הדיירים מהבניין, מחשש לריכוז מסוכן של גז שיכול להוביל לפיצוץ וביצעו פעולות לאוורור הדירה והבניין. כוחות הכיבוי פועלים במקום לשלילת חומרים מסוכנים אחרים.

בתחילה אמרו במשטרה, כי הם בודקים גם את הכיוון כי בני הזוג שמו קץ לחייהם, אך לאחר חקירה ראשונית בזירה, מתחזקת הערכה כי מדובר ברשלנות, ובמשטרת ירושלים הבהירו כי בשלב זה אין חשש לפלילים.

פאראמדיק מד"א נתנאל רפואה שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו לרחוב הרחנו ריח חריף של גז מהבניין, לוחמי האש פינו את הבניין מדיירים ויחד איתם כשאני לובש חליפת מיגון מיוחדת נכנסנו לבניין. בתוך הדירה שכבו גבר ואישה כבני 50 כשהם מחוסרי הכרה וללא רוח חיים, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל לצערי נאלצנו לקבוע את מותם בשטח".

יהודה גולדברג סגן מנהל המוקד הארצי של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נמסר לנו על ככה"נ חשד להרעלה בעקבות ריח של גז ולכן התבקשנו להמתין בכניסה לבניין, צוותי כיבוי ומשטרה פעלו בזירה עד לקביעת מותם של גבר ואשה שהיו בבית. צוותי כיבוי ומשטרה ייבדקו את נסיבות המקרה. צוותי זק"א פועלים בזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר