"תפקיד מאתגר": טקס חילופי המזכיר הצבאי

בלשכת ראש הממשלה נערך טקס חילופים של המזכיר הצבאי לראש הממשלה. נתניהו: "עדיין יש שמאיימים להכחיד אותנו, אבל בנינו את יכולת ההגנה, זה הדבר המשמעותי ביותר שייצרנו כאן" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ )

בלשכת ראש הממשלה נערך בצהריים (שלישי) טקס חילופים של המזכיר הצבאי לראש הממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בטקס: "התפקיד הזה הוא מאתגר מאוד, כי זה צומת העצבים של מדינת ישראל ומדינת ישראל מחוברת בעצביה להרבה מאוד דברים שמתרחשים בעולם ומאתגרים אותנו בכל העת".

"עדיין יש כאלה שמאיימים להכחיד אותנו, אבל בנינו את יכולת ההגנה, זה הדבר המשמעותי ביותר שייצרנו כאן.
המדינה היא ביטוי בראש ובראשונה של היכולת הריבונית להגן על עצמנו, וזה נופל כאחריות ראשונה על הממשלה של המדינה, על הצבא של המדינה ועל זרועות הביטחון האחרים של המדינה".

"נצח ישראל לא ישקר, אם עם ישראל יהיה מוכן להילחם" הוסיף נתניהו: "הוא יהיה חזק יותר מאויביו. אני חושב שהבנת את זה בצורה נפלאה, עשית את זה בצורה ישרה וישירה, ועם זאת רגישה. אנחנו צריכים אנשים שמחויבים להבטחת ביטחון ישראל מעל כל שיקול אישי. זה המבחן של מפקד וזה גם מבחן של מנהיג".

המזכיר הצבאי היוצא אלוף זמיר אמר לראש הממשלה: "אתה בראש נושא באחריות הכוללת לביטחון ולחיי אנשים במדינה המאוימת בעולם, במציאות ביטחונית אזורית ועולמית משתנה ומורכבת. אני מודה לך על האמון, הגיבוי, ההכוונה, למדתי ממך רבות ואני משוכנע שלוקח עימי צידה משמעותית להמשך הדרך".

המזכיר הצבאי הנכנס תא"ל אליעזר טולדנו אמר: "זהו יום מחייב ובעל משמעות גדולה מאוד עבורי. ראש הממשלה, אני מודה לך על האמון, זאת זכות כבירה לשרת את מדינת ישראל מכאן בירושלים, סמוך לשולחנו של ראש ממשלת ישראל. אני מודע לאחריות העצומה ולמחויבות, אעשה כל שביכולתי להיות ראוי כל יום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר