המאבק בסמינר

בני ברק: תומכי הרב שמואל מאיר הפגינו מול בית מחנכת

תומכיו של הרב שמואל מאיר הפגינו מול ביתה של מחנכת המתנגדת להמשך תפקידו כמנהל סמינר מאיר בב"ב. משטרה הוזעקה לזירה לאחר שעלה חשש מהתנגשויות אלימות בין הצדדים (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הסלמה והתגברות במתיחות הפנימית בסמינר "מאיר" בבני ברק: בשעות הערב (שלישי) קיימו תומכיו של מנהל סמינר מאיר הרב שמואל מאיר הפגנה מול ביתה של אחת ממחנכות המוסד המתנגדת להמשך ניהולו של הרב מאיר בסמינר.

מוקדם יותר היום, הודיע הרב מאיר הודיע במערכת הרמקולים של הסמינר כי הוא ממשיך לנהל את המוסד וכי הרבנית חנה אריאל משמשת כסגניתו.

כאמור, תומכיו של הרב מאיר קיימו הפגנה ברחוב האדמו"ר מגור, שם מתגוררת מחנכת בסמינר הנחשבת ל"אחת מראשות המתנגדים להמשך הנהלתו של הרב מאיר בסמינר", כדבריהם.

בשלב מסויים, הגיעו למקום כוחות משטרה לשמור על הסדר הציבורי, זאת לאחר חשש מתקריות אלימות שאיימו להתפתח בין הצדדים.

בתלונה ששוגרה למשרד החינוך ממשרד עורכי הדין יגאל ארנון המייצג את הרב מאיר לפני מספר ימים נאמר: "מרשנו הוא המנהל של הסמינר, והיחיד הנושא בתואר זה על פי כל דין, ולמרות זאת גורמים פוליטיים מחוץ לסמינר מונעים את כניסתו אל המוסד ואת יכולתו לתפקד ולהמשיך להתוות את דרכו החינוכית".

עוד נאמר כי "בלא התערבות מיידית מצד משרד החינוך - הדברים ימשיכו באותו מדרון חלקלק וקשה לדעת עד להיכן יוכלו להגיע". עורך הדין שמייצג את הרב מאיר הוא עו"ד בעז פייל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר