"אעופה ציונה"

בפעם הראשונה בציון באומן: "להגשים חלום, מרגש מאוד"

בין רבבות הנוסעים לציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב באומן, ישנם גם כאלה שזו להם הפעם הראשונה, אחד מהם מספר ל"כיכר השבת": "תמיד רציתי ולא יצא, הפעם השתכנעתי" (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
תיקון הכללי באומן (צילום: כיכר השבת)

אומן בפעם הראשונה: עשרות אלפי בני אדם צפויים להגיע לציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב באומן לימי ראש השנה, ובין אותם אלו ישנם לא מעט בני אדם שזו להם הפעם הראשונה.

אחד מהם הוא אליהו כהן מבני ברק שיטוס עם בנו בפעם הראשונה. "אין ספק שזו התרגשות", הוא אומר בשיחה עם "כיכר השבת" רגע לפני המראתו. "הבן שלי כבר חושב על זה הרבה זמן. הוא מתרגש מאוד", הוסיף.

כהן מספר כי מאז ומתמיד היה לו רצון לטוס יחד עם ההמונים ולהשתטח על קברו של רבי נחמן מברסלב אולם רק השנה התאפשר לו להגשים את חלומו. "תמיד רציתי לנסוע לאומן לראש השנה אבל אף פעם לא יצא לי להגשים את החלום והנה השנה אני מגשים אותו יחד עם הבן שלי".

"לא מעט מהחברים שלי טסים מידי שנה ותמיד כמה שבועות לפני ראש השנה הם מפצירים בי לטוס איתם, אבל לא הייתה לי אפשרות, אבל הפעם השתכנעתי למרות הכול והנה אני טס", הוסיף.

כהן סיפר כי חבריו ששכנעו אותו לבוא איתם ראו ישועות בזכות רבי נחמן. "הם אמרו לי תמיד, כל פעם שטסנו ראינו ישועות, לא בסיפורים ולא באגדות אלא במציאות. אחד החברים שלי טס בשנה שעברה והתארס השנה. אני מאמין שגם אני אראה ישועות בעזרת השם ונתפלל על כלל עם ישראל".

הבן יודע לקראת מה הוא הולך?

"בטח. הוא מתרגש מאוד לקראת הטיסה. הוא מדבר על זה כל היום ומחכה כבר לרגע הזה. אני בטוח שהוא מבין את המשמעות ואני מקווה שהוא רק יתעלה ברוחניות ושתהיה לו שנה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר