לקראת הימים הנוראים

"יום בית המדרש" לבעלי בתים ואנשי עסקים • גלריה

מעל אלף בעלי בתים ואנשי עסקים השתתפו אתמול ב"יום בית המדרש" שנערך על ידי ארגון "ארחות יושר" שבנשיאות מרן הגר"ח קנייבסקי, בקיבוץ חפץ חיים • צפו בגלריה מסכמת (חרדים, בארץ)

(צילום: דוד זר)

מעל אלף בעלי בתים ואנשי עסקים השתתפו אתמול ב"יום בית המדרש" שנערך על ידי ארגון "ארחות יושר" שבנשיאות מרן הגר"ח קנייבסקי, בקיבוץ חפץ חיים.

ארגון ארחות יושר שעומד בראשותו של הרב אריה קניבסקי נכדו ונאמן ביתו של מרן הגר"ח קניבסקי הפיק את יום בית המדרש כשלצורך כך הובאו למקום גדולי ראשי הישיבות, רבנים, מגידים ועוד שריתקו את קהל השומעים.

הגאון רבי יצחק הכהן רובין רב קהילת בני תורה בשכונת הר נוף זעק ואמר כי "אנשים לוקים היום בחוסר דעת, אנשים מפסידים את כל רכושם בתוך חודש בחוסר דעת, לפחות אחת לחודש יש אצלינו דיון בנושא כשההבדל היחידי הוא האם זה 5 מיליון או 50 מיליון, ותמיד מדובר על הפסדים. אז למה העיתונים החרדים מפרסמים אותם?".

הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג, רב שיכון ה' ב"ב וממקורבי מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן, הביא מדבריו של מרן הגראי"ל שטיינמן שביקש מהמגיד מישרים הרב רוזנבלום שיעורר אותו לקראת הימים הנוראים, ואמר הרב זילברברג: "אם מרן ראש הישיבה עם כל רום ימיו ושנותיו רוצה להתעורר ומבקש שיעוררו אותו, מה אנחנו צריכים לעשות כדי להתעורר בימים האלה?".

בסיום היום נערך זיץ מיוחד עם ר' הלל פלאי שריגש את הקהל עם ניגוני הימים הנוראים ברגש רב כהכנה לקראת ראש השנה הקרב ובא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר