תיעוד: מאיר פרוש אירח את שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו

סגן שר החינוך מאיר פרוש אירח בביתו לארוחת צהריים את שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו. שפירו אמר בפגישה כי הברית האמיצה והחזקה בין ישראל לארה"ב תימשך. תיעוד (ברנז'ה, אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאיר פרוש ושגריר ארה"ב בישראל דן שפירו (צילום: באדיבות המצלם)

סגן שר החינוך מאיר פרוש אירח היום (רביעי) לארוחת צהריים בביתו את שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו. פגישה זו נערכה במסגרת מערכת הקשרים הענפה של מרכז אגודת ישראל בירושלים עם שגרירות ארה"ב בישראל. בפגישה השתתף גם אהרן דוד דייוויס, מנהל המחלקה לקשרי חוץ של מרכז אגודת ישראל בירושלים, וג'ונתן ברגר מהמחלקה המדינית של השגרירות.

הפגישה, שהייתה אמורה להיות שגרתית בגין הקשרים ההדוקים בין מרכז אגו"י בירושלים לשגרירות בתל אביב והקונסוליה בירושלים והממשל האמריקאי, הפכה מהר מאוד לאקטואלית בנוגע לקשרים שבין ישראל לבין ארה"ב והמצב של היהדות החרדית בישראל ובארה"ב, המצב המדיני ועוד נושאים אקטואליים רבים ומגוונים.

שגריר ארה"ב דן שפירו אמר בפגישה כי "ארה"ב היא ידידה של ישראל. הברית היא חשובה והידידות היא אמיצה, כך היה וכך יהיה בהמשך". שפירו התעניין במצבם והצרכים של הציבור החרדי בישראל, ועל עבודתו של פרוש כסגן שר החינוך.

פרוש מצידו שיבח והודה על הקשר ההדוק והאכפתי של השגריר עם הקהילה החרדית בישראל ואמר כי הוא "מאוד מעריך את הקשר המלמד שהממשל בארה"ב רואה בציבור החרדי גורם חשוב ומשמעותי במדינה". בהמשך סיפר על האתגרים הרבים שעומדים לפתחו כסגן שר החינוך, האריך והסביר על איך מערכת החינוך החרדית בישראל פועלת ועל החשיבות הרבה שגדולי ישראל רואים בעצמאות החינוך והמשמעות והחשיבות של לימוד התורה שזו זכות קיומנו כאן בארץ.

הפגישה התארכה, כאשר נושאים רבים אקטואליים וחשובים עלו על הפרק. בסיום הפגישה בירכו הנוכחים אחד את השני בברכת שנה טובה ומתוקה ושנה פוריה, תוך שיתוף פעולה הדדי. כך גם, סיכמו על המשך שיתוף פעולה של אגו"י בירושלים עם השגרירות ועל קיום פגישות גם בעתיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר