החטיפה הסתבכה: אזרח ישראלי נרצח בניגריה

אזרח ישראלי בשנות ה-40 לחייו המועסק בחברת בנייה בניגריה, נרצח סמוך לעיר הבירה, ככל הנראה במהלך חטיפה שהסתבכה. הודעה נמסרה למשפחתו וגופתו תועבר לישראל (חדשות, בעולם)

חטיפה, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אזרח ישראלי בשנות ה-40 לחייו המועסק בחברת בנייה בניגריה, נרצח אמש (שלישי), ככל הנראה במהלך ניסיון חטיפה סמוך לעיר הבירה. הודעה נמסרה למשפחתו וגופתו תועבר לישראל.

על פי הדיווחים, ארבעה חמושים הגיעו לאתר הבנייה בו עבד וניסו לחטוף אותו לצורכי כופר. שומר מקומי ועובד ישראלי ניסו למנוע את החטיפה והאיש ניסה להימלט, אך נורה למוות. השומר נפצע באורח קל.

שליח חב"ד בניגריה, הרב ישראל אוזן, סיפר בשיחה עם אתר ynet: "הבוקר התחיל באתר הבנייה כרגיל, אבל פתאום נכנס ג'יפ בפראות וירדו ממנו ארבעה אנשים. הם תפסו אותו והוא התחיל לצעוק, לנסות להתנגד. אנשים שעבדו במשרד ירדו למטה, ושוטר שהיה מחוץ לאתר הגיע מיד לראות מה קורה שם. התחילו לצעוק על השוטר והיכו אותו, ובשלב הזה הישראלי ניסה לברוח אבל הם ירו בו כדור בראש מטווח אפס".

הרב אוזן סיפר כי הכיר את הנרצח וכי מדובר באזור לא מסוכן. "מסתובבים כאן עם שוטרים וזה די קרוב למרכז העיר" אמר. לדבריו, "הוא גר הרבה שנים בניגריה ובעבר גם משפחתו גרה כאן. הוא חזר לעבוד בניגריה בשנים האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר