לקראת בואו של הסתיו (במקומות מסוימים בעולם שהם לא ישראל, הסתיו אכן מגיע עכשיו), בית האופנה היוקרתי 'ולנטינו', פרסם באינסטגרם תמונה של שני זוגות מגפונים פרחוניים מקולקציית סתיו-חורף 2015, תחת הכותרת "לחלק מהמגפיים מגיע לנוח על פרחים".

נשמע טוב? מסתבר שהמגפונים החמודים אינם תמימים כל כך. מיד לאחר פרסום התמונה, גולשים רבים שיגרו טענות זועמות כלפי בית האופנה. ביניהן, "בחרתם בצורה יפה לעיצוב התמונה, תתביישו לכם", "ולנטינו, איך אתם מעיזים להעלות תמונה כזו?". 

על מה התעוררה המהומה? הביטו בקומפוזיציה בה מונחים המגפונים, היוצרת צורת צלב קרס.

בוולנטינו מיהרו להסיר את התמונה, ואמרו בתגובה לדיילי מייל הבריטי כי לא התכוונו לפגוע באף אחד, ולסדר את המגפונים בצורת צלב קרס, וכי הדבר נעשה בתום לב. 

מייסד בית האופנה, ולנטינו גאראווני
מייסד בית האופנה, ולנטינו גאראווני