המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הכלכלה בישראל טובה מאוד, יש בה ברכה ולא חסר בה כלום. ענן אש עוטף את כל גבולות ישראל ואנחנו בדרך הטבע, נמשיך להתפלל, לקיים את עשרת הדיברות וללמוד תורה

(באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, הוא לבדו מנהיג את העולם ואף אחד בעולם לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, ארץ מדינה או אדם. הקדוש-ברוך-הוא מכוון בדרך שלו, כאילו בדרך הטבע, את האנשים על פני כדור הארץ, את החיות, הבהמות ואיתני הטבע. בלי שנרגיש, אנחנו מנוהלים בהשגחתו של בורא עולם, הוא בחר במדינת ישראל ארץ הקודש וביהודים שנמצאים בארץ ישראל. היהודים שנמצאים מחוץ לארץ ישראל, קורא להם בורא עולם לבוא ולעלות לארץ הקודש, כי בכל המדינות יהיה גוג ומגוג, תוהו ובוהו, יהיו סיבוכים ותסבוכות והאנטישמיות תכפיל את עצמה בכפל כפליים. טוב להגיע עכשיו ולקבל חיים לעולמים בארץ הקודש, מאשר לקצר את חייכם בחו"ל.

בורא עולם כיון פליטים מאפריקה, סוריה, עיראק, לבנון, תורכיה וירדן שיגיעו לאירופה! כל הארצות והמדינות שלעגו למדינת ישראל, על גזענות ושנאת חינם - עכשיו זה מגיע אליהם. באירופה יהיה בלאגן גדול עם הפליטים, מלחמות קשות ביניהם, לא יהיה להם שקט, הטבע עושה את שלו. הפליטים מכל הארצות רוצים לכבוש את אירופה, כדי שכולם יהיו מוסלמים.

עוד פעם חוזרים: גוג ומגוג - זה לא במדינת ישראל! הרעה מהצפון - זה בצפון, סוריה, לבנון וכל השאר - לא בישראל!

אזהרה גדולה לכל היהודים במדינת ישראל: אסור להסכים לקבל שום פליט מסוריה ולא מאף מדינה אחרת! אין מקום לפליטים במדינת ישראל. ישראל מדינה קטנה ויש מספיק סיבוכים בינה לבין בני המיעוטים, הסודנים, הפלסטינאים ומה שקורה סביב מדינת ישראל. סכנה גדולה לקבל פליטים מסוריה! 70% מהם דאע"ש, 70% מהם דאע"ש, 70% מהם דאע"ש שמתחפשים לפליטים! לדאע"ש יש תאים במדינת ישראל, בצפון, בדרום ובמרכז שהם רוצים לפתח אותם כדי לגרום הפרעות במדינת ישראל. אם חס ושלום יקרה דבר כזה, יהיה אסון במדינת ישראל, ייכנסו מיליונים ולא יוכלו לעצור אותם. לא להיות יפי-נפש!

חברי הכנסת והשרים צריכים לטפל במדינת ישראל, גם ככה בארבע השנים האחרונות הם לא הספיקו. לא להתעסק עם ריבונו של עולם! ממשלת ישראל צריכה לדאוג לנוער שלנו שלא יגעו בסמים, לדאוג לנוער שלנו שלא ילכו להימורים, לדאוג לנוער שלנו שלא יגעו בשתייה חריפה, לדאוג לנוער שלנו שלא יתבוללו - לזה צריכה לדאוג ממשלת ישראל. עשרות אלפי ילדים, מגיל 11 ומעלה, מסובכים בשתייה חריפה, סמים, הימורים והתבוללות, בזה תטפל ממשלת ישראל, בזה תשקיע. למה לא משקיעים? כי אין בזה פרסום ותקשורת. כל חברי הכנסת תתעוררו! לא לקבל פליטים מסוריה לתועלתכם, כדי לפרסם את עצמכם ולהתפאר, 70% מהם דאע"ש!

סוריה נחרבת, נמחקת, תוהו ובוהו בסוריה עם סורים, מורדים, חיזבאללה, דאע"ש, חמאס, כורדים תורכים - הכל תוהו ובוהו.

עיראק מגדל בבל, הכל הרוס וימשיך להיהרס.

תורכיה מתמוטטת עם דאע"ש, יהיה שם חורבן.

מצרים ממשיכה לבעבע והכל נאכל ונהרס. דאע"ש, חמאס, והאסלאם הקיצוני רוצים לפגוע בה קשות. גם התעלה החדשה תיפגע וגם שדה הגז שלהם יפגע. שדה הגז שכביכול גילו עכשיו - היה שם מזמן, לא עכשיו גילו אותו. התעלה החדשה במצרים תביא להם רק מפולת.

ירדן מחכה שארצות הברית תתחיל לדבר על שלום בין המדינות – שתמשיך לחכות.

איראן לא מעניין אותה כלום, היא מנצלת את ארצות הברית מא' עד ת', מזלזלת בנייר של החוזה - זרקה אותו לפח האשפה. עושה צחוק מארצות הברית, היא חברה של הרוסים ובסוף ארצות הברית תגלה את כל האמת.

נסראללה וחיזבאללה רוצים לכבוש את לבנון כדי לשלוט בה כי סוריה ואיראן לא יכולות לעזור להם. דאע"ש נמצא חזק ברצועת עזה ובמצרים. דאע"ש והחמאס רוצים להפתיע את מדינת ישראל. ברצועת עזהממשיכים לחפור מנהרות לכיוון ישראל. צה"ל צריך להיות ערני, לבדוק ביישובים ובבסיסים והקדוש-ברוך-הוא ימשיך לפרק ולמוטט להם את המנהרות, בכל זאת צה"ל ימשיך לבדוק בכל היישובים והבסיסים. החלום וההנאה האכזרית של הפלסטינאים והחמאס הם להשפיל את חיילי צה"ל. צבא-הגנה-לישראל, להיזהר בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, הם רוצים להפתיע משם.

הממשלה סוגרת את ידי צה"ל. הממשלה צריכה לתת גיבוי לחיילי צה"ל, כדי שלא להפיל להם את המורל. בזכות כל חיילי צה"ל, אנחנו היהודים חיים, עובדים, ישנים, מתפללים, לומדים תורה, מוגנים, שמחים ושומרים שבת. כל עם ישראל ערבים זה לזה! להתפלל שכל חיילי צה"ל יהיו מוגנים ושמורים. אסור לזלזל בחיילי צה"ל!

ממשלת ישראל וחברי הכנסת צריכים להפסיק לעבוד בשיטת "שמור לי ואשמור לך" כל פעם שיעבדו ב"שמור לי ואשמור לך", דברים ועסקאות ייפלו. שכל פעולות חברי הכנסת יהיו לשם שמיים ולשם מדינת ישראל. מדינת ישראל זה כלל עם ישראל, היא לא של אף חבר כנסת, צריך לטפל בה ביושר ובאמת.

הכלכלה בישראל טובה מאוד, יש בה ברכה ולא חסר בה כלום. ענן אש עוטף את כל גבולות ישראל ואנחנו בדרך הטבע, נמשיך להתפלל, לקיים את עשרת הדיברות וללמוד תורה.

אחרי סוכות יהיו מפולות כלכליות קשות ביותר בעולם, בסין ובארצות הברית. בארץ ישראל הקדושה, הנדל"ן, בתים, מגרשים, חנויות, חקלאות - הכל יפרח.

כל אדם שעושה וימשיך לעשות מעשי רמאות שוחד, ניאוף, זימה - יתגלה בתקשורת במערומיו. כל הבכירים יתגלו בתקשורת, והלא בכירים - סוגר איתם בורא עולם חשבון בשקט.

איתני הטבע, אש, שיטפונות, סערות, רעידות אדמה, רוחות וסופות, ימשיכו הרבה יותר חזק.

כל היהודים בעם ישראל: די עם המחלוקות, אהבת חינם - זאת הברכה בעם ישראל! אף אחד בעולם, שבעה מיליארד אנשים, לא אוהבים את היהודים. לכן צריכים לעלות לארץ ישראל ולא להאמין לאף מדינה ערבית סביבנו. בורא עולם רוצה שעם ישראל יהיו באחדות, אגודה אחת ואהבת חינם ביניהם.

ראש השנה יהיה חג נעים וטוב. בעשרת ימי תשובה - לחזור בתשובה. יום הכיפורים יהיה יום גדול, תהיה מלכות שמיים, אור ושמחה יהיו ביום הכיפורים. כל מי שמאמין בתהליך האלוקי של גאולה ומשיח - ביום כיפור תהיה לו שמחה! שמחה בטוב, ברכה, אושר, פרנסה טובה וחיים יותר טובים ויותר נקיים!

כל מי שיגיד שהוא משיח ולא אמרו לו משמיים שהוא משיח, יעלה למרומים. וכל גדולי ישראל, שקיבלו בחלום שמשיח פועל, עובד ונמצא, חייבים לפרסם! לא יפרסמו - יסתבכו עם ריבונו של עולם.

והמשיח בעצמו - קיבל הוראה מבורא עולם שהוא המשיח ובקרוב ימליך אותו! וכך יגיע קיצו של הרע בכל העולם!

שנה מבורכת וטובה לכל עם ישראל!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר