לאחר מינוי הדיינים

אייכלר תוקף: "הבית היהודי הפרה הסכמות בלי בושה"

ח"כ ישראל אייכלר מברך אמנם על ההצלחה במינוי הדיינים, אך זועם על אנשי "הבית היהודי" שהפרו הסכמות וגרמו למינוי של דיין שנוי במחלוקת: "הפרו הסכמות בלי בושה" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ ישראל אייכלר (צילום: Hadas Parush/Flash 90)

חבר הוועדה למינוי דיינים, ח"כ ישראל אייכלר, מברך על ההצלחה למנות שלשה דיינים חסידיים, שלושה ליטאיים ואת גיסו של הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו. "שברנו את המחסום שמנע בחירת דיינים חסידיים" אמר אייכלר.

לדבריו, "ביטלנו את דיל ה-15 בלבד, שהיה גורם למחלוקת בציבור החרדי. הגדלנו את מספר הדיינים הנבחרים ל 22 כדי שכולם יצאו מרוצים. סיכמנו גם לבחור את הרב בוגרד מחב"ד אבל לבסוף היתה התנגדות להגדלת מספר הנבחרים ל-23 דיינים".

אייכלר תקף את אנשי הבית היהודי שלדבריו הפרו את ההסכמות: "ב"בית היהודי", שקיבלו שליש מהנבחרים, הפרו את ההסכמה בלי בושת פנים והצליחו להכניס בסיבוב ראשון דיין שהיה שנוי במחלוקת קשה בין ארגוני הנשים הפמיניסטיות לבין החרדים".

אייכלר הוסיף, "נוצר משבר אמון בוועדה וזעם רב אצל חמשת חברי הוועדה החרדים. אך בסיבוב שני תוקנה התקלה ונבחרו דיינים מוסכמים על כולם".

"הצלחנו לבלום את נסיון הריפורמים להשתלט על בתי הדין" אמר אייכלר והוסיף, "זה לא סוד כי הריפורמים המנסים לקעקע את ההלכה, עומדים מאחורי הקמפיין של "המהפכה הפמיניסטית". הם רוצים להפוך את בית הדין לפרלמנט של השקפות זרות לרוח ההלכה. ברוך השם שלבסוף הציונות הדתית הסכימה לבחור בדיינים כשרים משורותיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר