אחרי שעות: טופלה התקלה ב"גולן טלקום"

אחרי כארבע שעות, בהן היו לקוחות חברת הסלולר "גולן טלקום", מנותקים, טופלה התקלה בחברה וכעת ניתן להוציא ולקבל שיחות ולגלוש. ייתכן כי תדרשו להפעיל המכשיר מחדש (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בתשרי תשע"ו | 16.09.15
מיכאל גולן, בעלי גולן טלקום (צילום: אסף רביבו)

"גולן טלקום" קרסה: בשעות האחרונות מדווחים לקוחות חברת הסלולר "גולן טלקום", על קריסה מוחלטת של רשת הסלולר, המונעת הוצאת וקבלת שיחות, כמו גם גלישה באינטרנט. התקלה תוקנה רק לאחר כארבע שעות.

על פי הדיווחים, התקלות החלו החל מהבוקר (רביעי) בשעה 9:00, כשממדי התקלה עדיין לא ברורים, אך ככל הנראה מדובר בקריסה מוחלטת של הרשת כולה בכל רחבי הארץ.

מבדיקה שערכנו עולה, כי לקוחות גולן טלקום אינם יכולים כלל להתחבר לרשת הסלולר במכשיר הטלפון, ובגין כך הם חווים ניתוק מלא מרשת הסלולר. במקביל, גם אתר האינטרנט של החברה קרס, ככל הנראה בעקבות עומס על השרתים, הנובע מניסיונות הלקוחות להתעדכן על התקלה.

בשיחה שקיים "כיכר השבת", עם נציגי שירות הלקוחות הטלפוני של החברה, נטען כי מדובר בתקלה שנובעת בעקבות שדרוג מערכות בחברה, שגרם לתקלות לא צפויות בהיקף ארצי. לטענת נציגי השירות, הרשת תשוב לפעילות "בקרוב", אך נציגת השירות לא ידעה לספר לנו על צפי מדויק יותר לתיקון התקלה.

מחברת גולן טלקום נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בשל תקלה בחברת תקשורת אחרת, חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. צוותי הנדסה שלנו פועלים במרץ ברגעים אלו מול צוותי חברות התקשורת האחרות לפתרון הבעיה"

כאמור, סמוך לשעה 13:00, טופלה התקלה ומרבית הלקוחות בחברה יכולים לשוב ולהתחבר, להוציא ולקבל שיחות ולגלוש באינטרנט.

שימו לב: בחלק מהמכשירים נדרשת הפעלה מחדש בכדי להשיב את הקו לפעילות תקינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר