מוחמד עלאן שוחרר מ"בריזלי" ונעצר שוב מינהלית

איש הג'יהאד האיסלאמי, מוחמד עלאן, שוחרר הבוקר מבית החולים בריזלי, שם היה מאושפז בעקבות הידרדרות במצבו בשל שביתת רעב, ונעצר שוב מינהלית בצו אלוף. הבטיח שישבות רעב שוב (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

וחוזר חלילה: איש הגי'האד האסלאמי מוחמד עלאן, העציר המנהלי ששבת רעב, שוחרר הבוקר מבית החולים ברזילי באשקלון ונעצר שוב בצו אלוף.

הבוקר שוחרר עלאן מבית החולים בריזלי באשקלון, לאחר שאושפז שם שלושה חודשים, מבית החולים נמסר כי מצבו "טוב". מבית החולים הוא הועבר לידי שירות בתי הסוהר, ושוטרי משטרת אשקלון עצרו אותו שוב, באמצעות צו אלוף חדש שהוצא כנגדו.

כזכור, בחודש שעבר קבע בג"ץ כי מכיוון ונגרם לו נזק מוחי, לאחר שביתת הרעב הארוכה שלו בת 65 יום, יש להקפיא את המעצר המינהלי נגדו, אלא ששורת ראיונות שהעניק, הוכיחו כי הכל תקין והוא נעצר שוב.

מוחמד עלאן התראיין עם שחרורו בחודש שעבר לתקשורת בעזה ואמר כי אם ישראל תעצור אותו מחדש בצו מינהלי, הוא ישוב לשבות רעב ועתה ייתכן ויקיים את הבטחתו.

"כעת אני מוגדר כמשוחרר. אם הכיבוש הישראלי יעצור אותי מחדש אשוב לשבות רעב עד אשר ישימו סוף לאסון שאני עובר וכמוני מאות אסירים מינהליים היושבים בבתי הכלא שלהם", אמר.

מדובר המשטרה נמסר בתגובה: "היום בשעות הבוקר ועל פי צו מעצר מנהלי (צבאי), עצרו שוטרי תחנת אשקלון את מוחמד עלאן בתוך בית החולים ברזילי. לאחר מעצרו הוא הועבר למשמורת שב״ס במתקן כליאה באזור המרכז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר