הקיצונים ב"קמפיין חדש": מודעות מחבקות חיילים חרדים? נערוך אותן

אחרי "מחבקים את החיילים החרדים", קיצונים יצרו בעזרת תוכנת עריכה פשוטה את מה שהם מכנים כקמפיין חדש להחזרת ה'חרד"קים' בתשובה. ה"קמפיין" המדובר הוא למעשה כיתוב שונה לקמפיין המחבק את החיילים (ברנז'ה)

מחבקים או מחזירים, באיזה צד אתם? (סריקה)

בעקבות קמפיין "מחבקים את החיילים החרדים", יוצאים קיצוניים ב"קמפיין נגדי", הקורא לכל אזרח להחזיר חייל חרדי בתשובה. הקמפיין למעשה, הוא עריכה של המודעות המקוריות שפורסמו בשבוע שעבר, והפיכת הכיתוב עליהן מכיתוב מפרגן לחיילים החרדים - לכיתוב נגדם, ככל הנראה באמצעות תוכנת עריכה פשוטה דוגמת "צייר".

בהודעה שהפיצו "יוצרי הקמפיין" לעיתונאים נאמר: "קמפיין חדש יוצא בימים אלו במגזר החרדי, תחת הכותרת 'מחזירים את החרדקי"ם האומללים'. הקמפיין קורא לבני הציבור החרדי, לנסות ולהחזיר בתשובה את החרדים שהתגייסו ל'נח"ל' 'שח"ר' והמסלולים החרדיים בצה"ל, ולגרום להם לעזוב את השירות, לטובתם ולטובת משפחתם".

"לפי התורה ומסורת היהדות" מצוטטים "יוצרי הקמפיין", "הימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים, 'עשרת ימי תשובה', הם מחד גיסא ימים שבהם קל יותר לחזור בתשובה, ומאידך גיסא ימים שבהם מחפשים אחר זכויות ומעשים טובים, ובפרט אהבת חינם ו'בין אדם לחבירו'."

"לכן, אין מתאים מימים אלו, להטות את ליבנו לאחינו המסכנים, החרדים שנפלו בפח שנקרא 'המסלולים החרדיים בצה"ל'. בכך, עברו החרדים המסכנים על פסקם של גדולי ישראל מכל החוגים והעדות שאסרו כל שירות בצה"ל גם למי שאינו במסגרת לימודים וגם לצרכי פרנסה. אך מלבד זאת, במסגרת השירות הצבאי, נכשלים החרדקי"ם המסכנים בכל העבירות שבתורה, כאשר כידוע הנסיונות הרוחניים בצבא אינם מאפשרים כמעט ברירה אחרת מלבד לחטוא רח"ל. בנוסף, סובלים החרדקי"ם גם מבידוד חברתי טוטאלי בציבור החרדי, כך שניתן לומר שאין להם לא עולם הזה ולא עולם הבא. ולכן מי ששונא את החרד"ק יאמר לו 'אין כמוך, תמשיך כך', ומי שאוהב אותו – ינסה לקרב אותו ולהחזיר אותו בתשובה, לטובתו בעולם הזה ובעולם הבא".

"אהבת ישראל ואהבת החינם קוראים לנו" הם ממשיכים, "לכל אחד ואחד מאיתנו: ביום כיפור נאמר בתפילה 'אתה נותן יד לפושעים וימינך פשוטה לקבל שבים'. הבה נאמץ לנו אחד מאותם 'חללי צה"ל', ונחזיר אותו בתשובה, אל זרועותיו הפשוטות של הקדוש ברוך הוא. כי לעולם לא מאוחר לחזור בתשובה, ולמרות הקושי תמיד ניתן למצוא את הדרך לברוח ולהתחמק מהשירות האסור בצה"ל, ולהפוך מחרד"ק לחרדי ירא שמים".

ל"כיכר השבת" הגיעה התכתבות בין העומדים מאחורי הקמפיין נגד החיילים החרדים והעומדים מאחורי הקמפיין האוהד את החיילים.

בהודעה שנשלחה ל"מחבקים את החיילים החרדים" צורפה תמונה של מחבלי דאעש מחובקים, ונכתב: "אינכם שונים מהם. שונאי היהדות ומחריביה!!!".

בתגובה נכתב: "העובדה שאתה שולח את המייל הזה מכתובת אנונימית רק מלמדת כמה אתה מתבייש בתוכך על הדעות הכוזבות והאפיקורסיות שלך. בערב ראש השנה זו הזכות היחידה שאני יכול ללמד עליך. שנה טובה ומתוקה, שנה שיתקיים בה הכתוב "יתמו חטאים מן הארץ", חטאים ולא חוטאים, וממילא "ורשעים עוד אינם".

אשר גולד, מנהל קמפיין "מחבקים" התומך בחיילים החרדים, אומר בתגובה כי "יש שני דברים משעשעים בפאשקוויל הזה. הראשון הוא העובדה שדווקא מנהלי קמפיין החרדקים, שהם כולם יורשי גיהנום ללא כל ספק, מטיפים וקוראים לאחרים לחזור בתשובה".

"עוד משעשעת העובדה שהם חושבים שבאמצעות זלזול באינטיליגנציה של הציבור שלנו עם תוצר ברמה של גן ילדים, הם יגרמו למישהו לתמוך בהם. הימים האלה תמו וחלפו. הרוב השפוי בציבור החרדי מרים את ראשו. באם מנהלי קמפיין החרדקים רוצים לבחון את האמירה הזו הם מוזמנים לפרסם את זהותם ולהתרשם מהתגובות שיקבלו בעצמם. העובדה שהם לא עושים זאת מעידה עד כמה הם רועדים מההוקעה הצפויה להם. עליהם נאמר 'גיהנום כלה והם אינם כלים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר