סמסונג תשוב להוביל? "מסך סמארטפון מתקפל כבר בינואר"

דיווח באתר סיני טוען כי סמסונג תשיק בקרוב סמארטפון בעל מסך מתקפל. מה שעשוי להחזיר אותה לחברה מובילה לאחר שנים בהן לא הכתיבה את השוק ולא חידשה דבר משמעותי ללקוחות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך, weibo.com)

הענקית הקוריאנית תשוב להוביל שוב? ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית בנתה את מותג הסמארטפונים שלה לפני מספר שנים על ידי חדשנות וטכנולוגיה פורצת דרך שהעניקה למכשירי הטלפון הראשונים מסדרת הגלקסי S, יתרונות טכנולוגיים משמעותיים על פני המתחרה הגדולה שהובילה אז את שוק הסמארטפונים - אפל.

אך בשנים האחרונות נדמה כי החברה לא מצליחה להטמיע טכנולוגיות פורצות דרך במכשיריה, וכי התחרות הפכה לתחרות על עיצוב במקרה הטוב, ועל מותג במקרים הפחות מוצלחים. האתר הסיני weibo.com מדווח כעת כי החברה עשויה לשוב ולהוביל את פריצות הדרך הטכנולוגיות.

על פי הדיווח, ענקית הטכנולוגיה צפויה להשיק ממש בקרוב מכשיר טלפון חכם שעושה שימוש במסך מתקפל, כזה שיאפשר גם מסך גדול, במקביל למכשיר בגודל נורמלי שיוכל להשתחל בקלות לכיס, יחד עם העובדה כי המסך הגמיש לא יהיה כה שביר כמו המסכים הנוכחיים.

אין זה דבר חדש, שכן בסמסונג הצהירו כבר לפני מספר שנים על כוונתם להשיק מכשיר טלפון שכזה. אלא שכעת מדווח כי הפרויקט שמכונה Project Valley יחל להוציא טלפונים חכמים כאלו לשוק כבר בחודשים הקרובים, כשההערכות נעות סביב חודש ינואר הקרוב (בעוד כארבעה חודשים), ועד לסוף הרבעון הראשון לשנת 2016.

על פי הדיווח, המכשיר לא נועד להחליף את הגלקסי S6, והוא ככל הנראה ישווק רק בדרום קוריאה, שם תבחן החברה את ההשלכות שייצרו המכשירים על שוק הטלפונים החכמים. אך למרות זאת הוא צפוי להיות משווק ב-2 דגמים עיקריים, כשהאחד עושה שימוש במעבד הדגל של ענקית השבבים קוואלקום - סנאפדרגון 820 (בניגוד למעבד מייצור עצמי המשמש את הגלקסי S6), והשני יפעל באמצעות סנאפדרגון 620 המוחלש יותר.

על פי הדיווח, המכשיר יכלול 3 GB זיכרון RAM יחד עם סוללה בלתי נשלפת, אך עם חריץ הרחבה להוספת זיכרון. כשטרם ברור לגמרי כיצד יראה המכשיר. אך הדיווח מסתמך על אב טיפוס שנשלח לסין לצורך ניסויים אחרונים לפני השקת המכשיר.

למרות שלא ממש מדובר בבשורה מידית, שכן ככל הנראה המכשירים ימכרו רק בדרום קוריאה. עדיין מדובר בפריצת דרך שתציב את סמסונג שוב כחברה החדשנית שיודעת להטמיע את הטכנולוגיות החדשניות לפני כולם. בניגוד למצב בשנים האחרונות בה היא מובלת על ידי סטנדרטים שקובעים מתחרותיה, פעם אחר פעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר