בהשתתפות מאות בני אדם

קורבן פיגוע האבנים הובא למנוחות: "להתייחס לאבן כמו נשק"

מאות ליוו למנוחות את אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד שנרצח בפיגוע אבנים בלילה הראשון של ראש השנה. "אבן הורגת וצריך להתייחס אליה כאל כלי נשק. צריך להחמיר את הענישה כלפי זורקי האבנים" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד (ללא קרדיט)

מאות בני אדם ליוו הערב (רביעי) למנוחות את אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד, שנרצח בפיגוע האבנים ליד שכונת ארנונה בירושלים בלילה הראשון של ראש השנה. הלוויתו של אלכסנדר נערכה בבית העלמין הספרדי בגבעת שאול בעיר והשתתפו בה גם סגן שר הביטחון אלי בן דהן, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וחברים נוספים במועצה.

ניר, בנו של הנרצח, ספד: "איך אפשר להמשיך בלעדיך? לצחוק בלעדיך? אבא, נוח בשלום באדמת המדינה והעיר שכה אהבת. העיר שבה נולדת, גדלת ונרצחת". בתו מעיין אמרה בהספד: "נתת לנו שלושה ימים לעכל את האסון, אפילו השמיים בכו איך החג נקטע".

"אבא, הצלחת להיפרד מכולם בשבוע האחרון. רקדת בחתונה עם כולם. אני לא יכולה לדמיין שאתה לא איתנו, היית אדם שעוזר לכולם. מי היה מאמין שזה קורה לנו, אני מצדיעה לך על הדרך שבחרת ובה צעדת והיית עם כולנו תמיד".

סגן השר בן דהן אמר בהלוויה כי "אבן הורגת וצריך להתייחס אליה כאל כלי נשק. צריך להחמיר את הענישה כלפי זורקי האבנים, לגרש אותם ואת משפחתם מהארץ. אין לי ספק שנשתמש בזה פעם אחת. הירושלמים לא צריכים לחשוש, זה מה שהמחבלים מנסים להשיג".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר בצאתו מבית הלוויות כי "אין ספק שהממשלה וכל המערכת חייבת להחמיר את הענישה ולייצר את הרתעה. נער שזורק אבן דמו בראשו".

"כל נער לפני שהוא מרים אבן שהיא כלי נשק ורוצחת אנשים הוא יחשוב אלף פעם ולשם צריכים להגיע" אמר ברקת. "אנחנו רחוקים מאיפה שאנחנו צריכים להיות. הענישה חייבת להשתנות ואסור לנו להשלים עם המציאות הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר