במקום אלי שמחיוף

בקרוב: חבר מועצה חדש מטעם ש"ס בעיריית ירושלים

פעיל ש"ס המקומי פיני עזרא צפוי להיכנס בקרוב לחבר מן המניין במועצת העיר במקומו של חבר המועצה אלי שמחיוף שהורשע בפרשת הולילנד ושימש כחבר מועצה ללא כל תפקיד (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי שמחיוף ופיני עזרא (צילום: יוסי זליגר - פלאש 90, באדיבות המצלם)

לאחר חודשים ארוכים בהם סיעת ש"ס תפקדה בעיריית ירושלים כסיעה של ארבעה חברים, זאת למרות שזכתה בחמשה מנדטים, פעיל ש"ס המקומי פיני עזרא צפוי להיכנס בקרוב לחבר מן המניין במועצת העיר במקומו של חבר המועצה אלי שמחיוף שהורשע בפרשת הולילנד.

ל"כיכר השבת" נודע כי המינוי היה אמור לצאת לדרך כבר ביום ראשון הקרוב לאחר שהדבר נכתב בסדר היום של המועצה, אך לאחר לחצים מצד מנכ"ל ש"ס חיים ביטון הוחלט לדחות את המינוי לעוד כחודש, לאחר חג הסוכות, וזאת לאחר שלדבריו הדבר סוכם עם שמחיוף.

כזכור, מיד לאחר ההרשעה הודיע שמחיוף לראש העיר ניר ברקת כי הוא משהה עצמו מכל תפקידיו בעיריית ירושלים, אך לא מתפטר, כך שהוא ממשיך למעשה להיות חבר מועצת העיר בתקווה כי יזוכה בערעור, אך בסיעת ש"ס החליטו שלא להמתין לסיום ההליך המשפטי וכבר ביום ראשון הקרוב למנות את פיני עזרא כחבר מן המניין.

עזרא צפוי להצהיר אמונים בישיבת מועצת העיר. "לסיעת ש"ס במועצת עיריית ירושלים חמשה חברי מועצה כאשר בפועל מכהנים ארבעה חברי מועצה" נכתב בדברי ההסבר לישיבת המועצה הקרובה. את ההחלטה קיבל יו"ר הסיעה המקומית וסגן ראש העיר צביקה כהן בגיבוי יו"ר ש"ס אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר