ההבטחה שנדחתה

הרצוג: להחזיר את המיליונים שנועדו לחיזוק הביטחון בירושלים

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על דחיית התקציב בסך 21 מיליוני שקלים לחיזוק הביטחון בירושלים, יו"ר האופוזיציה פנה לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים בדרישה להחזיר את התקציב (חדשות)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ימים ספורים לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על ההחלטה לדחות את התקציב שהבטיח נתניהו בסך 21 מיליון ש"ח ונועד להגברת הביטחון בירושלים, קורא יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג לראש הממשלה בנימין נתניהו להחזיר את התקציב.

"הזוי. דווקא עכשיו, כשתושבי ירושלים נמצאים במתקפה חריפה על ביטחונם מקצצת הממשלה 21 מיליון שקלים שיועדו לביטחון ואבטחה בירושלים. 21 מיליון שקלים שהיו אמורים להיות מושקעים השנה ונדחו לשנה הבאה" כתב הרצוג בחשבון הפייסבוק שלו.

"שלחתי הערב מכתב דחוף לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים בדרישה להחזיר את הכסף בדחיפות לירושלים, תושביה והשוהים בה. אם ביבי וארדן רוצים לדאוג לירושלים ולירושלמים הם צריכים לדבר פחות ,להצטלם פחות ולעשות הרבה הרבה יותר!" סיים יו"ר האופוזיציה.

במשרד לביטחון פנים אמרו לפני מספר ימים ל"כיכר השבת" כי "החלטת הממשלה לא תשפיע על קצב מימוש התוכנית לחיזוק הביטחון בירושלים. המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל ממשיכים לפעול בימים אלה לחיזוק תחושת הביטחון של תושבי הבירה, כולל גיוס שוטרים". אלא שבהחלטת הממשלה נכתב באופן ברור כי "ההפחתה בתקציב תביא לדחייה בשנה של השקעת המשאבים וכוח האדם שנועדו לחיזוק כוחות המשטרה בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר