היכל הטוטו בחולון יארח את אירועי הענק של האדמו"רים

היכל הטוטו שנבנה לאחרונה בעיר חולו ובו למעלה מ-5,500 מקומות יאכלס בחודשי החורף את אירועי הענק של החסידויות, בהם חתונת נכד האדמו"ר מויז'ניץ וחתונת בת האדמו"ר מבויאן (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל הטוטו בחולון (צילום: Little Savage, מתוך ויקיפדיה)

אולם ענק שנחנך לאחרונה ייאכלס בחודשי החורף הקרוב של שנת תשע"ו את החתונות הגדולות בחצרות האדמו"רים. המדובר בהיכל הטוטו שנבנה לאחרונה בעיר חולון ומכיל למעלה מ-5500 מקומות ישיבה לצד מקום נרחב להקמת בימה מיוחדת לרבנים ואישי ציבור.

השמחה הראשונה שתיערך במקום החדש תהיה שמחת נישואי נכדת האדמו"ר מויז'ניץ בת לבנו הרה"צ רבי יצחק שעייה הגר שתינשא לנין האדמו"ר מויזניץ מונסי בתאריך ו' בכסלו השנה.

עסקני החסידות ביקשו מזה זמן רב לאתר מקום גדול דיו על מנת שיוכל להכיל את אלפי המשתתפים זאת לאחר שבשנים האחרונות נאלצו להקים אוהלים מיוחדים לצורך עריכת השמחות בחצר הקודש.

בהמשך החורף תתקיים במרכז הטוטו גם חתונת חסידות בויאן, לבתו של האדמו"ר, שתיערך בט' בשבט כאשר גם בשמחה זו צפויים להשתתף אלפי חסידים.

בנוסף בודקים גם בחסידות סקווירא את האפשרות לקיים במקום חלק מאירועי הענק שייערכו במסגרת מסע הקודש של האדמו"ר שיגיע בחודש טבת הקרוב לביקור מיוחד בישראל יחד עם אלפי חסידים.

העסקנים מציינים כי מדובר במקום שאינו מחלל שבת ובשטח גדול מספיק על מנת שיוכלו לקיים בו את אירועי החצרות השונים באופן המאפשר לשמור על הסדר היאות.

צילום: Little Savage, מתוך ויקיפדיה
צילום: Little Savage, מתוך ויקיפדיה
צילום: Eleliko, מתוך ויקיפדה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר