העימות הרפובליקני: כולם תקפו את טראמפ והתנגדו להסכם הגרעין

אמש ערכה רשת CNN את העימות השני בין המתמודדים בפריימריז הרפובליקניים לבחירות לנשיאות ארה"ב. המועמדים תקפו בעיקר את דונאלד טראמפ, והביעו התנגדו להסכם עם איראן (חדשות עולם)

בוש וטראמפ בעימות (צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של CNN)

המירוץ לנשיאות ארה"ב: אמש התקיים העימות השני בין המועמדים בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית, שנערך על ידי רשת CNN.

על הבמה עלו 11 מתמודדים, אבל מי שגנב שוב את ההצגה היה המועמד הצבעוני ואיש העסקים דונלד טראמפ, שכל יתר המועמדים תקפו אותו שוב ושוב.

קרלי פיורינה אמרה כי "טראמפ הוא בדרן מצוין ומצליח במקצוע שלו", טראמפ מצידו השיב לה: "אני יותר מבדרן, אני איש עסקים וזה מה שהמדינה הזאת צריכה". הסנאטור ראנד פול תקף את טראמפ: "אנחנו לא רוצים מישהו עם אישיות כזאת. אני מאוד חושש מאחד כזה עם האצבע על הכפתור הגרעיני". טראמפ הגיב: "ראנד פול הוא מספר 11 בסקרים ולא צריך להיות על הבמה הזאת. הכישורים שלי מאפשרים לדון עם אנשים מכל העולם. אני איש עסקים. את היכולות האלה אביא לתועלת המדינה ואין אף אחד אחר על הבמה הזאת שמסוגל לכך".

גם ג'ב בוש תקף: "הנשיא הבא צריך לתקן בעיות חמורות. אתה לא יכול לדבר ולהעליב את כולם". סקוט ווקר הוסיף: "אנחנו לא צריכים מתלמד בבית הלבן, אנחנו לא יודעים מי אתה. אחרי כל כך הרבה פשיטות רגל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שתיקח את אמריקה לפשיטת רגל".

אבל מלבד לתקוף את טראמפ, המועמדים דנו במגוון נושאים, ובהם כמובן הידידות עם ישראל והסכם הגרעין עם איראן, כשכל המועמדים מביעים התנגדות להסכם, וחלקם אף הודיעו כי יבטלו אותם ביומם הראשון בבית הלבן. "צריך לתת לישראל את הנשק המתוחכם ביותר כדי שאיראן תדע שאנחנו עומדים מאחורי ישראל", אמר בוש.

בנוסף, דובר על האכיפה נגד מעשני סמים, ובוש הודה כי לפני 40 שנה עישן מריחואנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר