אפל השיקה את iOS9

התצוגה באייפון התהפכה? כך תחזירו אותה כרגיל

אפל שיחררה את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה לאייפון iOS9, אך משתמשים ישראליים מתלוננים כי התצוגה התהפכה מימין לשמאל. כדאי שתתרגלו, אבל אם לא בא לכם כך תשנו זאת (סלולר)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האייפון התעדכן והתהפך: שעות ספורות אחרי ששחררה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית את העדכון למערכת ההפעלה שלה לאייפונים - iOS9, החלו המשתמשים הישראלים להתלונן כי העדכון האחרון גורם למכשיר להפוך את התצוגה, וכי כל האייקונים והמסכים עברו לצד השני, מה שגורם לתסכול רב בקרב משתמשי האייפון. כך למשל אייקון הסוללה עבר לצד הימני של המסך, במקום בצד השמאלי, כשאפילו ההחלקה לפתיחה עברה, וכעת נאלתים המשתמשים להחליק מימין לשמאל.

כרגע לא לגמרי ברור אם מדובר בבאג או בהחלפה מכוונת, אך נראה כי אכן מדובר בהחלפה מכוונת של אפל, שכן מכשירי האייפון התהפכו אך ורק בשפה העברית, כשבשפת האנגלית האייקונים נותרו כשהיו. מה שמסמן כי ככל הנראה החברה החליטה כי בשפה העברית יהפוך האייפון כולו לשיטת 'ימין לשמאל'.

התצוגה ההפוכה (צילום: כיכר השבת)

בעלי האייפונים הישראלים יאלצו ככל הנראה להתרגל לשיטת החדשה, מה שאולי בתחילה יראה מתסכל, אבל אם אכן מדובר בשינוי מכוון, מומלץ לאייפוניסטים פושט להשתמש במכשיר כמו שהוא, ולהתרגל לאייקונים ההפוכים.

אם בכל זאת אתם חושבים שאינכן יכולים להתרגל לשינוי שבהחלט עלול להיות מתסכל, תוכלו להחליף את שפת התצוגה של המכשיר לשפה האנגלית. תוכלו לעשות כן על ידי כניסה למסך ההגדרות, לאחר מכן הכנסו להגדרות 'כללי' >> 'שפה ואזור' >> 'שפת ה-iPhone', ולשנות אותו לאנגלית.

מי שעדיין לא עדכן את המכשיר שלו למערכת ההפעלה החדשה יוכל להימנע מהעדכון, אך אם אכן לא מדובר בבאג אלא במהלך מקוון, לא תוכלו להתחמק מכך לאורך זמן, שכן אפל נוהגת לנטוש את התמיכה במערכות ההפעלה הקודמות שלה במהירות רבה יחסית, כך שמוטב שתתחילו להתרגל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר