הרב גרוסמן יערוך חופה לבר רפאלי: "500 אנשים ביקשו להיות הנהגים שלי לחתונה"

השמות בר רפאלי ועדי עזרא לא אומרים הרבה לקורא חרדי ממוצע, אולם התקשורת הכללית מתייחסת לחתונת השניים בשבוע הבא כאל "חתונת השנה". מי שיערוך את החופה הוא הרב יצחק דוד גרוסמן ממגדל העמק שסיפר כי הכלה "רוצה לפחות בשעת החופה להרגיש את האלוקים ולהתנתק מהבוהמה" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בר רפאלי והרבנית גרוסמן (באדיבות המצלם)

בשבוע הבא (חמישי) תיערך במלון "יערות הכרמל" שליד חיפה שמחת נישואיו של איש העסקים עדי עזרא עם בר רפאלי. לקוראים החרדיים סביר להניח שהשמות הללו לא אומרים דבר, אולם בתקשורת הכללית מתייחסים לאירוע המדובר כאל "חתונת השנה", זאת בשל פרסומה הבינלאומי של הכלה, כאשר כלי תקשורת רבים מכל רחבי העולם צפויים לסקר את שמחת החתונה.

על פרטי האירוע הוטל איפול והמשתתפים התבקשו להגיע ללא מכשיר סלולרי, זאת בכדי שלא ייצא תיעוד שאינו מאושר על-ידי בני הזוג מהשמחה. על פי הדיווחים צפויים בני הזוג עזרא למכור את התמונות מהאירוע בבלעדיות בסכום אסטרונומי לאחד ממגזיני הרכילות הנחשבים בחו"ל.

"בר רפאלי רוצה לפחות בשעת החופה להרגיש את האלוקים ולהתנתק מהבוהמה" סיפר הרב יצחק דוד גרוסמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

"בר רפאלי אמרה שלפחות בחופה היא רוצה להרגיש את האלוקים"

מי שיזכה ב"כבוד המיוחל" להשיא את בני הזוג רפאלי-עזרא הוא רבה של מגדל העמק ונשיא מוסדות מגדל אור הרב יצחק דוד גרוסמן שאף אירח את עדי ובר לפני כשבועיים בלשכתו לצורך רישום נישואין. רפאלי אף סיירה לאחר מכן במוסדותיו של הרב והגיעה לביקור בסלון הכלות (למשפחות במצוקה) של רעייתו של הרב, הרבנית אסתר גרוסמן.

הבוקר (חמישי) מספר הרב גרוסמן לעיתון "ידיעות אחרונות" כי קיבל למעלה מ-500 פניות של אישי ציבור ביניהם ראשי ערים שביקשו להיות "נהג של יום אחד" לערב בו יחתן את בני הזוג זאת בכדי שיוכלו אף הם להיכנס למתחם הסגור והמאובטח.

לפי העיתון, מדובר בבקשות חריגות שהרב אינו זוכר כמותן במהלך יובל השנים בהן הוא מכהן כרב בישראל. הבוקר במהלך ראיון לקראת יום כיפור לרדיו "קול ברמה" התייחס הרב שוב לחתונתה של בר רפאלי וסיפר כי היא אמרה לו ש"לפחות בשעת החופה היא רוצה להרגיש את האלוקים ולהתנתק מהבוהמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר