רץ ברשת

תיעוד: מי גנב קלנועית במהלך ראש השנה?

קטע וידאו שמופץ ברשתות החברתיות מציג שני צעירים שלכאורה גנבו קלנועית השייכת לאישה מבוגרת בשכונת גאולה בירושלים. הקלנועית נגנבה, לא פחות, במהלך יום הדין ראש השנה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום מסך)

זוג קשישים המתגורר בשכונת גאולה בירושלים גילה בעיצומו של ראש השנה כי הקלנועית שקנו נגנבה. בתיעוד ממצלמות האבטחה שהופץ ברשתות החברתיות נראים שני צעירים ניגשים שעה 06:04 בבוקר לבניין בו מתגורר הזוג, כשלאחר מכן הקלנועית נוסעת מהמקום.

הקלנועית, ועליה לכאורה הצעירים, נראית במצלמות כשהיא נוסעת לעבר רחוב יוסף בן מתתיהו ולפי עדי ראייה דקות לאחר מכן היא נראתה בפינת הרחובות תורה מציון - שרי ישראל. מאז מנהלת המשפחה מרדף אחרי השניים בניסיון להשיב את הקלנועית.

(צילום מסך)

שלומי מרציאנו, שמכיר את המשפחה, הפיץ הודעה ברשתות החברתיות ובה ביקש את עזרת הציבור בתפיסת החשודים: "ירושלמים יקרים כוחנו הוא באחדותנו. עדיין לא ברור לי איך בעיצומו של יום גדול כראש השנה קורה מקרה כזה. אבל קרה ואבקש את עזרתכם. מדובר בזוג מבוגרים (בני 80+) שהאישה לא עלינו חלתה כבר פעמיים במחלה הנוראה".

הזוג ממנו נגנבה הקלנועית (צילום: באדיבות המצלם)

הוא סיפר כי מצבם הבריאותי של בני הזוג לא טוב. "החולשה, הכאבים והגיל עושים את שלהם וזמן רב לא יכלה האישה לצאת מהבית לדברים הבסיסיים ביותר. ב"ה אני מכיר את האישה הנפלאה וטובת הלב הזאת ויודע כמה היא צעירה ברוחה וכמה דיכאון ועצבות נכנסה לליבה במשך תקופה ארוכה שבה לא יכלה לצאת מהבית. הזוג חסכו שקל לשקל ובשעה טובה קנו קולנועית בסכום של 40 אלף שקלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר