הבטיח וקיים

נגישות: ליצמן פרסם את מספרי הטלפון וכתובות האימייל של עוזריו

שר הבריאות יעקב ליצמן התחייב לשיפור הנגישות במשרדו ומקיים: לשכתו הפיצה אלפי מגנטים עם מספרי הטלפון וכתובות האיימיל של עוזריו במשרד. "כבר קרה שהתקשרו אפילו באמצע הלילה" (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך נאומיו הציבוריים מאז שהושבע לשר בממשלת ישראל, הבטיח שר הבריאות יעקב ליצמן כי לשכתו תשמור על נגישות לציבור הרחב וכי עוזריו יטפלו ויתנו מענה במידת האפשר לכל בעיה ופנייה.

ליצמן אף הצהיר כי במהלך שלושת החודשים בהם כיהן כסגן שר (במעמד שר) מאז כינונה של הממשלה, הוא ועוזריו נענו לכעשרת אלפים פניות שהגיעו אליהם למשרד. בנוסף, בוועידת "כלכליסט" אמר ליצמן כי בכוונתו למנות עוזר מיוחד שיעסוק בנושא רשימת ההמתנה למכשיר אם.אר.איי על מנת לשפר את השירות לציבור.

בימים האחרונים מתברר כי שר הבריאות צועד בכיוון החיובי ומקפיד לעמוד במילתו. ליצמן שיגר מגנט מיוחד המיועד לתלייה בבית או במשרד לרבבות תומכיו בחסידויות השונות, כשעליו רשומים פרטי ההתקשרות ודרכי הפנייה ללשכתו ולחמשת עוזריו בהם חיים יוסטמן, מוטי בבצ׳יק, אבי דזדק, יענקי טסלר וקובי איזק.

ברשימה מפורטים מספרי הסלולר (הכשרים) של העוזרים לצד פרטי תיבת הדואר האלקטרוני שלהם. לדברי גורמים בלשכה, מדובר בחלק מ"מהפכת הנגישות אותה מנהיג שר הבריאות החדש במשרדו במטרה לתת לכל אזרח את היחס המגיע לו".

"כבר קרו מקרים בהם התקשרו לעוזרים באמצע הלילה בכדי שיטפלו בבעיה דחופה והדבר הוכיח את עצמו" אומרים המקורבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר