דרעי מתגייס למען אמיר אוחנה, הנעדר באומן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי גייס את השר זאב אלקין השוהה בימים אלה באוקראינה בכדי שיסייע למשלחות הישראליות הנמצאות במדינה, בחיפושיהן אחר אמיר אוחנה הנעדר באומן (אקטואליה, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
המודעות שהופצו באומן (צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24")

החיפושים אחרי הנעדר באומן: כוחות ההצלה ממשיכים בשעות אלו בחיפושים אחר מאיר אוחנה שנעדר מאז ראש השנה ביער הסמוך לציון רבי נחמן מברסלב.

בארגוני ההצלה הישראלים המסייעים בחיפושים אחר הנעדר התלוננו לא מעט כי הגורמים הממשלתיים באוקראינה הערימו עליהם קשיים בחיפושים.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי גייס השר זאב אלקין השוהה בימים אלה באוקראינה בכדי שיסייע למשלחות הישראליות הנמצאות במדינה.

לאחר שיחות עם לשכת נשיא אוקראינה פטרו פורושנקו ועם לשכת ראש ממשלת המקומי הוסכם על מתן אפשרות חופשית ומרחב פעולה לצוותי זק"א הנמצאים במקום. יצוין כי וכעת פועלת במקום יחידה עם 12 צוותים שמתמקדת במידע החדש שהגיע בשעות האחרונות לאחר גיוס כל הגורמים כאמור.

אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בלשכת דרעי מספרים כי הוא "ממשיך ללוות את החיפושים באופן אישי ומערב לפי הצורך את הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים המקומיים תוך מתן את כל הסיוע הבינלאומי הנדרש של ממשלת ישראל".

רעייתו של אוחנה התלוננה ביממה האחרונה כי גורמים ממשלתיים בישראל לא מסייעים לה, דרעי שמע על כך שוחח באופן אישי עם משפחתו של אמיר אוחנה ועדכן אותם על ההתפתחויות מהשעות האחרונות.

אריה דרעי אמר היום כי הוא "מקווה שהמידע החדש שהגיע אודות למאמצים של השעות האחרונות בצירוף מרחב הפעולה שניתן כעת לצוותי החיפוש יביא לאיתורו המהיר של הנעדר, אסור לנו לעמוד מנגד כאשר יש מצב שיהודי נמצא כך בסכנת חיים ממשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר