קורע לב • וידאו

"הבנות שלי כל היום בוכות; בבקשה, אני מתחננת, תעזרו לי"

מיטל אוחנה, רעייתו של אמיר אוחנה שנעדר מאז ראש השנה באומן, פרסמה סרטון בו זעקה בבכי לעזרה: "ביבי נתניהו, ראש הממשלה, תנסה לעזור, אני מרגישה ששוכחים מאיתנו". צפו (בארץ)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(באדיבות זק"א)

הנעדר טרם נמצא: כוחות זק"א ממשיכים בשעות אלו (שישי) לחפש אחר אמיר אוחנה, הנעדר מאז ראש השנה בעיירה אומן באוקראינה, שם שהה בראש השנה בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב.

רעייתו, מיטל טוהר אוחנה, יצאה הצהריים (שישי) בקריאה מרגשת, מלאה דמעות וכאב, בכדי שיעזרו לה למצוא את בעלה האבוד באומן.

"אני מתחננת בכל לשון של בקשה, אני מיטל אוחנה - אישתו של אמיר, הוא לא חזר הביתה, אף אחד לא מוצא אותו". אמרה מיטל כשהיא בוכה והוסיפה: "הבנות שלי כל היום בוכות ומחפשות אותו, אני מבקשת ממי שיכול לעזור לי - שיעזור. בבקשה, אני מתחננת, תעזרו לי".

מיטל פנתה גם לראש הממשלה: "ביבי נתניהו, ראש הממשלה, שאני מאמינה בך, תנסה לעזור, אני מרגישה שהכל תקוע ושוכחים מאיתנו לאט לאט".

"הוא יכול להיות פצוע באיזה מקום, הוא הבעל שלי, הוא החיים שלי, אני לא יכולה בלעדיו דקה" סיימה בכאב את דבריה הכואבים.

בשעות הערב אמש הגיע לאומן צוות נוסף של מחלצים בראשות מפקד היחידות המיוחדות של זק"א, חיים אוטמזגין. הצוות החדש הצטרף למתנדבים שהחלו בחיפושים עם צאת החג באזור בו נראה אוחנה לאחרונה. המשלחת מפעילה רחפת לאיתור מהאוויר, בתקווה למצוא את הנעדר בהקדם.

אמיר אוחנה נראה לאחרונה ביום השני של ראש השנה בשעה 14:00, בשביל שבין בית הקברות היהודי המרוחק לבין אגם התשליך. אוטמזגין סיפר ל"כיכר השבת" על החיפושים בשטח: "הגענו בשעות הבוקר ותחילה חילקנו את השטח ל-8 גזרות באזור ובמקביל צוות נוסף תיחקר עדי ראייה מקומיים. השר אריה דרעי והשר זאב אלקין מסייעים לנו בהוצאת טיסת הכלבנים של הארגון, מה שיסייע לנו לחפש גם בתנאי שטח קשים".

התיעוד האחרון של הנעדר אמיר אוחנה (באדיבות "וואלה NEWS")

"קרובי המשפחה שהגיעו לסייע לחיפושים ועשרות חסידי ברסלב השוהים באומן לוקחים איתנו חלק פעיל בכל נושא החיפוש בשטח. כל צוות חיפוש מורכב ממתנדב ומקרוב משפחה", הוסיף. אוטמזגין ציין עוד כי "כרגע אנחנו נמצאים בתוך השטח עצמו. המיקום האחרון שנבדק הוא סמוך לאגם".

אמש פורסם התיעוד האחרון של אמיר אוחנה כפי שנקלט במצלמות האבטחה בבית הארחה בו שהה בחג. בתיעוד, שפורסם לראשונה על ידי העיתונאי יקי אדמקר באתר "וואלה NEWS", ניתן לראות את אוחנה מתהלך בבית ההארחה כשמגבת על כתפו ביום שלישי קצת לאחר השעה 04:00, ככל הנראה בדרכו למקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר