"זה היה ניסיון רצח"

בדרך לירושלים: מחבלים יידו סלעים על רכב ובו תינוקת בת חצי שנה

15 מחבלים ערבים יידו סלעים כבדים לעבר שני רכבים יהודים בדרך מתקוע להר חומה, בהם נסעו אב, אם ותינוקת בת חצי שנה, בני המשפחה לא נפגעו אך כיסא התינוקת התמלא ברסיסים (חדשות)

סלעים ליד כיסא התינוקת (צילום: מתוך ynet)

טרור האבנים בירושלים: מחבלים ערבים יידו אבנים וסלעים לעבר רכב סמוך לשכונת הר חומה בבירה, וכמעט ורצחו תינוקת בת חצי שנה.

האירוע התרחש בשעות הבוקר, אז נסעו בני משפחה בשני רכבים, בדרך העוברת מתקוע להר חומה, האם והתינוקת בת החצי שנה, נסעו ברכב הראשון ואחריהם נסע האב ברכב נוסף. בנקודה זו יצאו מהכפר הסמוך כ-15 רעולי פנים שהשליכו לעבר הרכבים סלעים כבדים.

בחסדי שמים בני המשפחה לא נפגעו, אך שמשות הרכב התנפצו והרסיסים עפו לעבר התינוקת הקטנה ובני המשפחה.

(צילום: מתוך ynet)

אב המשפחה תיאר את רגעי האימה בשיחה עם ynet: "נסענו מתקוע לירושלים. אני נסעתי מאחור עם רכב שהיה אמור לקבל מיגון היום. כשהתקרבנו לכפר לפני המחסום פתאום התקרבו לכביש כ-15 רעולי פנים מהכפר הסמוך עם בלוקים גדולים - זאת הייתה ממש כוונת רצח ישירה. ברוך השם, זה היה ממש נס מהשמיים".

"השמשה הקדמית התנפצה. המראות מהצדדים של הרכב גם כן ירדו. אבן אחת נכנסה מקדמת הרכב, עברה מעל התינוקת, פגעה בכיסא האחורי ועצרה על הכיסא. ממש חוסר אונים. ברוך השם, אנחנו חיים".

"יש קצת שריטות על האף של הבת שלי", סיפר והוסיף: "אשתי סטתה קצת מהדרך ובמזל היא לא נכנסה בעמוד מצד שמאל. היא הצליחה להשתלט על הרכב ולנסוע קדימה. אני הייתי בהלם. הייתי ממש מאחוריה ברכב ולא יכולתי לעשות כלום. הרמתי את היד שלי על הראש בציפייה לקבל איזה אבן או משהו ולא קיבלתי. כולם צעקו. זה היה ניסיון רצח".

לטענת אב המשפחה, "יש לנו אישור למיגון, אך כשהגענו למשרד התחבורה אמרו שהרכב כבר ממוגן. יש בירוקרטיה. ככל הנראה קיבלו מידע לא נכון שאנחנו ממוגנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר