רנו מגאן החדשה בדרך לישראל

רנו חשפה את המגאן החדשה, שאמורה לעשות עלייה לארץ הקודש במחצית הראשונה של שנת 2016. ב-2017 אמור להגיע הדגם עם מנוע דיזל-חשמל, עם תצרוכת דלק נמוכה במיוחד (חדשות, רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: יצרנית)

רנו חשפה בתערוכת הרכב בפרנקפורט, גרמניה, את המגאן החדשה. על פי הדיווחים, המגאן החדשה אמורה לנחות בישראל במחצית הראשונה של 2016. המגאן תגיע עם עיצוב פנים וחוץ חדש לחלוטין, ועם שתי גרסאות עיקריות - גרסה רגילה וגרסת ה-GT הספורטיבית יותר. ה-GT תגיע עם מנוע בעל 205 כ"ס והיגוי לארבעת הגלגלים, דבר שישפר את היכולת הדינמית וכושר התמרון של הרכב. עדיין לא ברור האם ה-GT תגיע ישראל.

הגרסה הסטנדרתית שתגיע לישראל היא גרסת המגאן עם 130 כ"ס, מנוע 1.2 ליטר טורבו, ארבעה צילינדרים. המנוע ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם שבעה הילוכים.

בנוסף, יוצעו גם מנוע 100 כ"ס עם תיבה ידנית בלבד ודגם ה-GT עם תיבה רובוטית בלבד. בשנת 2017 תשווק מגאן עם מנוע דיזל-חשמל בעל תצרוכת דלק ממוצעת של 33 ק"מ לליטר, כך לפחות על פי היצרנית.

(צילום: יצרנית)

המגאן תהיה ארוכה יותר ב-6 ס"מ - 436 ס"מ, ובסיס הגלגלים יגיע עם שלושה ס"מ נוספים - 270 ס"מ. בנוסף, המגאן תגיע עם אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות - בלימת חירום אוטונומית, התראת סטייה מנתיב, התראת אי שמירת מרחק ועוד.

בנוסף, אבזור המותרות יכלול תאורת לד קדמית מלאה, מערכת מולטימדיה עם מסך "8.7 ניצב או "7 אופקי, מסך TFT בגודל "7 בלוח המחוונים, תצוגת מידע עילית ותאורת פנים עם פסי קישוט בצבעים מתחלפים.

והדבר החשוב ביותר, המחיר, טרם פורסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר