טרגדיה על טרגדיה

שעות לאחר שהבעל נטמן, רעייתו נפטרה

לבנה ג'הן, שנפצעה אנוש בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה ביום חמישי, מתה מפצעיה, שעות בלבד לאחר שבעלה הובא למנוחות. "אבא, סלח לי שלא הצלחתי להציל אותך מהאש" אמר בנו. צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אהרון ולבנה ג'הן ז"ל (צילום: רועי עידן - ynet)

לבנה ג'הן, שנפצעה באורח אנוש בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה ביום חמישי האחרון, מתה הערב (ראשון) מפצעיה בבית החולים שיבא בתל השומר, זאת שעות ספורות בלבד לאחר שבעלה אהרון הובא למנוחות בבית העלמין גן יבנה (חצור). הלווייתה תתקיים בשעה 23:00 בבית העלמין.

האב הובא היום למנוחות כאשר מאות בני אדם ליוו אותו בדרכו האחרונה. "אבא, סלח לי שלא הצלחתי להוציא אותך מהאש. היה לי קשה. פשוט לא הצלחתי. נוח בשלום על משכבך", כך ספד לו בבכי בנו, שרון.

לאחר מכן הוא סיפר על שאירע: "היה פיצוץ, ראיתי מולי את הדלת שעפה. ראיתי כמו שמש שנעלמה. קפצתי מהמיטה, אבל מהחום הרגשתי שהגוף שלי עוד רגע הופך למים. נכנסתי חזרה, שמעתי את אימא שלי צועקת, 'שרון, תציל אותנו'.

"עטפתי את עצמי בשמיכת פוך, ירדתי למקלט, אבל הדלת של הממ"ד נפלה עליי. הוצאתי אותה. אמא אמרה לי, 'שרון, רוץ למטה, תציל את אבא, הוא נשרף'. אני לא יודע איך ירדתי למקלט, כל השכונה ניסתה לרדת את המדרגות אבל אף אחד לא הצליח. אחר כך ניסיתי להרים אותו וקיבלתי כוויות בידיים".

בית המשפחה בגן יבנה לאחר הפיצוץ (חטיבת דובר המשטרה)

כזכור, ביום חמישי האחרון אירע פיצוץ בבית המשפחה בגן יבנה. בני הזוג נלכדו בתוך התופת וכאמור, לא הצליחו לשרוד. האב, אהרון ג'הן, מת מפצעיו הבוקר ואחר הצהריים התקיימה הלווייתו. הבן שרון נפגע בינוני משאיפת עשן וסובל מכוויות בידיו ורגליו. לבני הזוג ארבעה בנים ו-11 נכדים.

מחקירת המשטרה עולה כי צנרת הגז בדירה הותקנה באופן לא חוקי. נבדקת רשלנות בחיבורי הגז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר