וידאו בלעדי

צפו: כשמרן הגר"ח עיין בספר על מרן הגראי"ל

המחנך הרב אברהם פינזל, מנהל ת"ת 'חכמת שלמה', הגיע למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי והציג בפניו את ספרו החדש על מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. מה הייתה תגובת הגר"ח? צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

"הוא יזרוק אותך עם זה החוצה". כך התבטא בחיוך מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כשקיבל לידיו את הספר "גדול בקרבך" על חייו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן. את הספר הביא לגר"ח המחנך הרב אברהם פינזל, מנהל ת"ת "חכמת שלמה" בירושלים.

בתיעוד מהקודש פנימה, המתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת", ניתן לראות את תגובתו של שר התורה לספר. בתחילה נראה שואל מרן הגר"ח את הרב פינזל האם הוא יכול להביא את הספר לר' אהרון לייב, הרי הוא לא רואה. כשעונה לו הרב פינזל שהוא עכשיו כן רואה, אומר לו מרן הגר"ח "הוא רואה? יכולים להביא לו? הוא יזרוק אותך עם זה החוצה...".

בהמשך פותח הגר"ח את הספר ומתעניין על תמונה בספר בה נראה מרן ראש הישיבה בצעירותו. "זה תמונה שהוא היה ילד?", זואל מרן הגר"ח, והרב פינזל משיב, "זה הרב שטיינמן בצעירותו". לאחר מכן נראה שר התורה מדפדף בין דפי הספר, לפתע נעצר ונאנח, ואז מברך בפני הנוכחים "שיהיה בריא ויאריך ימים ושנים" כשבני הבית עונים 'אמן' בקול.

כשהמשיך מרן הגר"ח לעיין בספר, שאל הרב פינזל את הרב האם לתת לילדים לקרוא בספר על מרן ראש הישיבה זה כמו לתת להם ללמוד? ומרן מהנהן בראשו לחיוב.

בתוך כך נשמעות דפיקות על דלת הבית מהממתינים הרבים שצבאו על הפתח, אך בני הבית לא מעזים להפריע למרן כשהוא ממשיך לדפדף עמוד אחרי עמוד בספר.

כשמגיע מרן הגר"ח לעמוד האחרון, קורת רוח ניכרת על פניו והוא מחייך ואומר "יפה" וכששואל הרב פינזל "האם טוב לתת את זה לילדים בחיידר" מהנהן מרן הגר"ח בראשו לחיוב. ושוב מברך את מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן "שיאריך ימים ושנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר