מפקד מחוז ירושלים תוקף בדיון סגור:

"מה אתם מצפים מהשוטרים שמרוויחים 5,000 שקל בחודש"

הנהלת עיריית ירושלים דנה במצב הביטחוני עם מפקד מחוז ירושלים שחשף כי נהלי פתיחה באש על יידוי אבנים חלים בכל העיר ותקף: "איך אני אמור לגייס עוד 400 שוטרים במשכורת כזאת?" (בארץ)

ממ"ז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הנהלת עיריית ירושלים התכנסה בצהריים (שני) לדיון חשאי בעקבות המצב הביטחוני בתקופה האחרונה בעיר בהשתתפות מפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי, ראש העיר ניר ברקת וחברי המועצה.

במהלך הדיון, הפתיע מפקד המחוז אדרי כאשר חשף כי הוראות הפתיחה באש לכוחות הביטחון נגד זורקי האבנים "חלים על כל ציר תנועה באשר הוא ברחבי העיר".

בכך בעצם, מתריע אדרי, כי לא רק במהומות של ערבים במזרח העיר אלא גם בהפגנות אחרות, במערב העיר, כמו בהפגנות נגד הגיוס של הקיצוניים במאה שערים, במידה ויזרקו אבנים כלפי כוחות הביטחון הרי שמותר להם לפתוח באש.

בנוסף, תקף אדרי את הדרישות שמוצבות כלפי המשטרה והשוטרים להרחיב את הפעילות ולעבות את כמות השוטרים, בעוד המשכורות שהם מקבלים נמוכות.

"מה אתם מצפים מהשוטרים שמרוויחים 5,000 שקל בחודש", תהה אדרי בפני המשתתפים, "איך אני אמור לגייס 400 שוטרים נוספים במשכורת כזאת?".

אדרי הוסיף ותקף כי "השוטר שאמור ללבוש קסדה ואפוד, בחום ובקור, בחגים ובשבתות, 12 שעות ביממה, זה השוטר שמדינת ישראל רוצה ב-5,000 שקל, זו המשטרה שמדינת ישראל רוצה".

ניצב אדרי בדיון (צילום: יחיאל אברהם)
הדיון הסגור (צילום: יחיאל אברהם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר