אדוארד סנודן: קיימים חוצנים והם מנסים לתקשר איתנו

אדוארד סנודן, מי שהדליף את התכניות הכי חסויות של ארגוני הביון האמריקנים, טוען כי ביקום קיימים חוצנים והם אף מנסים לתקשר איתנו בכדור הארץ: "שומעים אותם דרך הלווינים" (בעולם)

סנודן (צילום: שאטרסטוק)

אדוארד סנודן, עובד ה-NSA לשעבר ומי שהדליף את התכניות הכי חסויות של ארגוני הביון האמריקנים, טוען היום (שני) כי ביקום קיימים חוצנים והם אף מנסים לתקשר איתנו בכדור הארץ. סנודן (32), שמסתתר כעת ברוסיה מאימת זרועותיהם הארוכות של ארגוני הביון בארצו, התראיין למדען האמריקני ניל דגראסי טייסון, וטען כאמור כי קיימים חוצנים בעולם.

לדבריו, החייזרים הינם אמיתיים והם אף מנסים ליצור קשר עם בני האדם על כדור הארץ, אך אנו לא מצליחים להבדיל בין האיתותים שלהם לבין רעשי הרקע של היקום.

בריאיון טען סנודן כי לדעתו קיימים חיים תבוניים על כוכבי לכת אחרים, והם מחפשים אחר חיים תבוניים בכוכבים אחרים. לדבריו, מה שמוכיח את טענתו הם הרעשים שמגיעים לכדור הארץ מהלוויינים.

סנודן הסביר כי קהילה של חייזרים מכוכבים אחרים שתנסה ליצור קשר עם כדור הארץ תעשה זאת בדרך פרימיטיבית ולא מתוחכמת, ולכן מה שאנחנו שומעים דרך הלוויניים זו התקשורת שלהם שעבורנו היא מוצפנת.

"מה שבני האדם שומעים דרך הלוויינים או כלי השיט בחלל זו תכנית הטלוויזיה של החייזרים, או שיחת הטלפון שלהם. אנחנו לא יכולים להבדיל בין זה לבין רעש הרקע של הקרינה הקוסמית" אמר סנודן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר