פרסום ראשון

הגר"ש עמאר הקים קרן "להצלת עולם הישיבות הספרדיות"

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר הקים קרן "להצלת עולם הישיבות הספרדיות" • היום חולקה לישיבות המלגה הראשונה בסך 5,000 דולר • בראש הקרן: הנגיד אייל משיח (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגאון רבי שלמה עמאר (צילום: שמעון בן זקרי)

פרסום ראשון: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הקים קרן צדקה "להצלת עולם הישיבות הספרדיות", הקרן, 'תמכין דאוריתא' שמה, תהיה לעילוי נשמתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

בקרן רשומים עשרות ראשי ישיבות ספרדיות שיקבלו תמיכה חודשית בסך 5,000 דולר. כאשר היום, חמישי, התקיימה החלוקה הראשונה לרגל יום הולדתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

בכדי לכבד את ראשי הישיבות - הוחלט כי מנהלי הישיבות הם אלו שיגיעו לקבל את הסכום ממשרדי הקרן.

בין היתר יהיו חברים בהנהלת הקרן הגאון רבי אפרים כהן, ראש ישיבת 'משכנות התורה' והרב אליהו עמאר שייסד את הקרן בראשות אביו.

ל"כיכר השבת" נודע כי מזכיר הקרן יהיה הרב אמיר קריספל, מי שהיה מזכירו האישי של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל והוא אף השתתף בישיבה אך עם זאת בשיחה עם "כיכר השבת" הרב קריספל מכחיש כל מעורבות לקרן.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בראש הקרן יעמוד הנגיד אייל משיח מפתח תקווה.

יצוין כי בין הישיבות שקיבלו היום את התמיכה בסך 5,000 דולר, היו ישיבת 'יקירי ירושלים' בראשות הגאון רבי יהודה כהן, ישיבת 'ברכת התורה' וישיבת 'ברכת אפרים' בראשות הגאון רבי בצלאל פנחסי, ישיבת 'רינת התורה בראשות הגאון רבי עזרא ניסן, ישיבת 'מאור התורה' בראשות הגאון רבי אברהם סלים וישיבת 'כסא רחמים' של הרב מאזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר