שמחת בית השואבה הגדולה בישראל בחסידות מישקולץ

אלפים צפויים להגיע במוצאי חג ראשון של סוכות לשמחת בית השואבה הענקית בחסידות מישקולץ בפתח – תקוה • את המשא המרכזי ישא כ"ק האדמו"ר ממישקולץ שליט"א • ינעימו ענקי הזמר: ליפא שמעלצר, יניב בן משיח ולהקתם, ומופע מדהים של זיקוקי דינור (סוכות)

כיכר השבת | מקודם |
כ"ק האדמו"ר ממישקולץ (צילום: טל שי )

במרכז חסידות מישקולץ בפתח תקוה, הולכות ונשלמות ההכנות לקראת המעמד האדיר של קירוב וחיזוק לבבות בעיר פתח תקוה וקבלת עול מלכות שמים - חגיגת שמחת בית השואבה הגדולה בישראל, שתערך אי"ה כמידי שנה במוצאי חג ראשון של סוכות יום שני ט"ו תשרי (28.9.15) ב"כיכר מישקולץ" – צומת הרחובות סלנט-אחד העם, סמוך לבנין ישיבת מישקולץ שבמרכז העיר פתח תקוה.

מעמד זה הפך מכבר למסורת של שנים בחצר מישקולץ המעטירה, בו נוטלים חלק אלפי איש מכל גווני הקשת הציבורית, הבאים כאחד לשמוח בשמחת החג ולהביע את הערכתם הרבה והנאמנה למוסדות מישקולץ – מבצר התורה והחסד בפתח תקוה, ולעומד בראשו מנהיג העדה כבוד קדושת האדמו"ר ממישקולץ שליט"א.

בחלק האומנותי יופיעו השנה ענקי הזמר מהארץ ומהעולם בליווי תזמורת מורחבת, ביניהם:

ליפא שמעלצר מארה"ב, יניב בן משיח, ולהקתם. וכן מופע מדהים של זיקוקי דינור ואבוקות של אש, זכר לשמחת בית השואבה שהתקיימה בבית המקדש.

השנה האירוע יהיה מרהיב מתמיד, ולציבור צפויות הפתעות רבות ששווה אף לבוא בשבילן ממרחקים.

בימים אלו הוקם בסמוך למקום האירוע חדר פיקוד, משותף לחצר החסידות, המשטרה, מד"א, כיבוי אש והעירייה, בו ניתן יהיה לשלוט על כל מהלך החגיגה, ולאבטח את שלום ההמונים. כמו כן עיריית פתח תקווה הציבה עשרות שירותים ניידים וברזי מים בכל מתחמי החגיגה לרווחת האלפים.

ערוצי תקשורת כבר הציבו במקום עמדות שידור, בכדי להעביר את האירוע בשידור חי לרחבי העולם היהודי.

יצויין כי גדרי הצניעות נשמרים להפליא בכל מהלך החגיגה, בפיקוח ובהכוונת בד"ץ מישקולץ, דבר שאין לו אח ורע, באירוע בסדר גודל שכזה.

חלק מרגש ביותר במעמד כמידי שנה הוא בסיום דבריו הנרגשים של האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, בו מקבלים קהל האלפים שבמקום "קבלת עול מלכות שמים" כשקריאת "שמע ישראל - וה' הוא האלוקים" מהדהדת למרחקים בחוצות העיר פתח תקוה, מה שמקרב המונים לאבינו שבשמים ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

האדמו"ר ממישקולץ שליט"א נודע כפועל ישועות שרבים נהנים ממנו עצה ותושיה ונושעים מברכותיו בכוח התורה שבו, גאון עצום ונואם בחסד עליון, המקרב המונים לאביהם שבשמים, שיעוריו ודברי תורתו שזורים בגאונות מדהימה לצד למדנות מעמיקה, תורותיו וסדרת ספריו "אור שלום" הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם התורה והישיבות.

יצויין כי השנה יבוא גם לידי ביטוי למעלה מ-40 שנות הנהגה של כבוד קדושת מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א בעיר פתח תקוה, בהם חולל מהפכה רוחנית אדירה והפריח את השממה, כשבין היתר הקמת מוסדותיו המפוארים החל מרשת החינוך מישקולץ לגיל הרך, תלמוד תורה, ישיבה לצעירים, ישיבה גבוהה, כוללי אברכים, בית דין צדק, בית הוראה ומערכת כשרות מהודרת – בד"ץ מישקולץ שכל תושבי פתח תקוה והיהדות הנאמנה סומכים עליה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר