חדש בפייסבוק: סרטונים ב-360 מעלות

אחרי שיוטיוב הטמיעה נגן המאפשר ניגון וידאו ב-360 מעלות, גם המתחרה החדשה שלה - פייסבוק החליטה להטמיע נגן כזה. אז מי יכול לראות סרטוני 360 מעלות בפייסבוק כבר עתה ומי יאלץ להמתין.

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אחרי יוטיוב, גם פייסבוק מאפשרת סרטוני 360 מעלות: המלחמה בין ענקיות הרשת יוטיוב ופייסבוק נמשכת, כשחודשים ספורים אחרי שגוגל החלה לאפשר העלאת סרטונים המצולמים ב-360 מעלות, מאפשרת פייסבוק גם היא כעת להעלות סרטונים כאלה.

החל מאתמול החלה הרשת החברתית לאפשר העלאת סרטונים שצולמו בשיטת צילום המצלמת ווידאו בספירה מלאה (360 מעלות), כשהמשתמש יכול להסיט את התמונה לכל הכיוונים באמצעות העכבר או באמצעות מסך המגע.

נכון לעתה הפיצ'ר החדש מאופשר רק בדפדפנים ואפליקציית האנדרואיד החדשה שעודכנה במהלך הימים האחרונים על מנת לאפשר את הפיצ'ר החדש בעוד משתמשי האייפונים יאלצו להמתין מספר חודשים עד שפייסבוק תשחרר גרסה מעודכנת הכוללת את הפיצ'ר החדש שנמצא כבר בפיתוח גם עבור האייפונים.

מדובר בעליית מדרגה במלחמת התוכן שבין יוטיוב לפייסבוק, לאחר שבשנה האחרונה החליטה פייסבוק ללכת על הראש של יוטיוב, והחלה לעודד העלאת סרטונים לרשת החברתית הגדולה בעולם, על מנת לייצר מצג כאילו הסרטונים בפייסבוק נצפים יותר מאשר באתר יוטיוב.

המהלך הנוכחי תוזמן יחד עם מספר יצרניות תוכן מרכזיות בעולם, כמו אתר 'וויס', גם חברת גו פרו שאחראית למספר לא מבוטל של סרטוני יוטיוב וויראליים שצולמו בעזרת מצלמות החברה, שותפה גם היא למהלך החדש של החברה, יחד עם מספר יצרניות תוכן חשובות בהוליווד.

אין זה החידוש המשמעותי היחיד של החברה בחודשים האחרונים. כזכור, לפני מספר חודשים אפשרה הרשת החברתית לראשונה להעלות קבצי גיף העושות שימוש במספר תמונות המוצגות ברצף, טרנד שמסרב לגווע בשנים האחרונות. אלא שבניגוד לנגן הווידאו החדש שהוטמע כעת, מציג תמונות הגיף אינו מושלם והוא דורש לחיצה על הקובץ על מנת להציג את רצף התמונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר