גוגל מפות גילתה לתושבים: הבתים נבנו בצורת צלב קרס

על פי דיווחים המגיעים מאיטליה, תושבי מחוז ברינדיסי גילו כי בתים צמודי קרקע שנבנו כבר לפני כ-25 שנים, שמחברים גם בין 2 כפרים שונים במחוז, נבנו בצורה אנטישמית למדי - צלב קרס (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך, גוגל)

לוויני גוגל מעוררים סערה באיטליה: ענקית האינטרנט גוגל אחראית ללא מעט מקרים מוזרים ברחבי העולם, כשפרויקט המיפוי המתקדם של Google Maps מגיע לא פעם לכותרות מדורי הביזאר ברחבי העולם. תושבי המחוז האיטלקי ברינדיסי גילו דווקא מחזה מטריד למדי כשהבינו איך הלווינים של גוגל רואים אותם מלמעלה.

על פי דיווחים המגיעים מאיטליה, תושבי מחוז ברינדיסי גילו כי בתים צמודי קרקע שנבנו כבר לפני כ-25 שנים, שמחברים גם בין 2 כפרים שונים במחוז, נבנו בצורה אנטישמית למדי - צלב קרס.

המידע הגיע אליהם כאמור לאחר שאחד התושבים שחיפש את אזור מגוריו בשירות המפות הפופולרי של גוגל, שם שם לב לראשונה אחרי עשרות שנים כי הבתים נבנו ככל הנראה בכוונה תחילה בצורת צלב קרס.

כעת דורשים ארגונים שונים באיטליה לחקור ולגלות מי המהנדס שעמד מאחורי הקמת קבוצת המבנים, ולנסות להעמיד אותו לדין, למרות שכלל לא ברור כי ניתן להעמיד אותו לדין, וגם אם ניתן להעמידו לדין ייתכן כי חלה התיישנות על המעשה המזוויע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר