המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהודים יקרים, יש שבעה מפתחות שצריכים להיפתח כדי שבורא עולם ימליך את מלך המשיח, שישה נפתחו, השביעי - בדרך להיפתח! יהודים יקרים השנה ייפתח!

(באדיבות תאיר נרי)

ס

אב הרחמים המרחם על כל בריותיו, מרחם על היהודים, מרחם על היהודים שגרים באדמת הקודש, עושה הכל כדי שיבינו כמה הוא אוהב את היהודים בארץ ישראל, ועושה הכל כדי שהיהודים בחו"ל יברחו משם ויגיעו לארץ הקודש. אבא שבשמיים, אב הרחמים, מבקש בכל לשון של בקשה מהיהודים באירופה, בארצות הברית ובכל מקום בעולם, לברוח משם כל עוד נפשם ורוחם בם ולהגיע לארץ הקודש לגור פה.

לאירופה יגיעו מיליוני פליטים ומסתננים של דאע"ש, שרוצים להחליף את השלטון בשלטון שלהם, והם יצליחו להילחם עם החוק באירופה ולהרוס אותו.

בורא עולם הראה לעם ישראל ניסי ניסים גדולים, איך הוא מעיף ושולח את כל המסתננים מאפריקה לאירופה. אנשים ראו בעיניים את הניסים הגדולים האלה. גם המסתננים מישראל יברחו לאירופה. האירופאים הם כאילו מודרניים, הם מגוננים על הפליטים - הקערה תתהפך על פיה, הפליטים יטרפו את אירופה וירצו לקחת את השלטון לידיהם. עשו להם שטיפת מוח לכבוש את אירופה. דאע"ש מנצל את ההזדמנות וזורם עם הפליטים לאירופה ולכל מקום. אין להם דין ואין דיין, מה שהם חולמים בלילה - עושים ביום, ומה שחולמים ביום - עושים בלילה.

גוג ומגוג, ונחזור שוב, גוג ומגוג זה מחוץ לגבולות ישראל, זה בחו"ל.

אזהרה גדולה לכל היהודים במדינת ישראל: אסור להסכים לקבל שום פליט מסוריה ולא מאף מדינה אחרת! אין מקום לפליטים במדינת ישראל. ישראל מדינה קטנה ויש מספיק סיבוכים בינה לבין בני המיעוטים, הסודנים, הפלסטינאים ומה שקורה סביב מדינת ישראל. סכנה גדולה לקבל פליטים מסוריה! 70% מהם דאע"ש, 70% מהם דאע"ש, 70% מהם דאע"ש שמתחפשים לפליטים!

נחזור שוב, ישראל מוגנת, ענן אש מגן על גבולות ישראל. צבא-הגנה-לישראל מגן למטה, צבאות ה' בשמיים מגינים על צבא-הגנה-לישראל, ולומדי התורה מגינים על צבא-הגנה-לישראל ומדינת ישראל. בגבולות ישראל יש חומה רוחנית, עם ישראל רואה מה שקורה בעולם והעולם לא רואה מה שקורה בישראל, לכן הם לא מתעסקים עם ישראל ולא רוצים להיכנס לישראל.

צבא-הגנה-לישראל צריך להיזהר בגבולות רצועת עזה, למרות שהם אומרים שיש להם חג, הם משקרים, החג שלהם הוא שהם רוצים להפתיע את חיילי צה"ל והיישובים. גם במזרח ירושלים יש להם תוכניות רעות, יש לפקוח עיניים.

החמאס והפלסטינאים רבים ביניהם והורגים זה את זה כאילו הם נלחמים על השלטון. אבל הסוד שבדבר הוא שהם נלחמים על הכסף, על עשרות מיליוני הדולרים. על הרכוש הם הורגים זה את זה, ועושים כאילו שהם נלחמים על השלטון, כאילו אכפת להם מ'העם' שלהם.

ממשל ארצות הברית מנסה לעשות שלום ולהתחנף לממשלת ישראל. הם יודעים שטעו ומנסים להתחבר לישראל, מתחנפים, כי הבחירות קרובות והם רוצים שהיהודים יתמכו בהם – הם חולמים ומדמיינים. לא יעזור להם כלום, שום חנופה, הם נפלו וימשיכו ליפול.

הקדוש-ברוך-הוא יכה במהלומות קשות של אש, כל מי שרוצה לעשות רע למדינת ישראל. כל מדינה שרוצה לעשות רע, בורא עולם יכה אותה במהלומות של אש, גופרית, צונאמי, רעידות אדמה, שיטפונות ורוחות עזות, יסבך ויסכסך ביניהם ובינם לבין עצמם ועם הפליטים והמסתננים.

מדינה שתהיה בשלום מלא עם מדינת ישראל, תהיה לה שלווה ושקט, כלכלה טובה, הגנה ושמירה וחיים טובים - זה סגור וחתום לעולמים.

איראן לא יעזור לה כלום, היא רוצה להראות שהיא אוהבת שלום, רוצה לקחת נשק ותחמושת מרוסיה ותמיכה כלכלית מארצות הברית. ארצות הברית צריכה להתעורר דחוף, היא עשתה טעות עם איראן ויצא מזה רק בעיות וצרות. איראן לא יכולה לפגוע במדינת ישראל. איראן יודעת היטב היטב שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על היהודים בארץ ישראל, ואם תעשה דבר הכי קטן לכיוון ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יהפוך את כל המפעלים באיראן ללפיד אש גדול וכל איראן תיחרב.

עיראק מגדל בבל, תמשיך להיהרס עד אין-סוף.

סוריה תכלה מעל פני כדור הארץ. מי שבא להתערב - יתלקח באש ואין לו חזרה הביתה. יד ה' בסוריה, נהרגים מאות ואלפים - סוריה מתה.

חיזבאללה ונסראללה נגמרו, יש תחמושת ונשק - אין מי שיפעיל, ברחו לו כולם. דיבורים דיבורים ואין כלום.

מצרים הבאה בתור.

תורכיה הבאה בתור.

בורא עולם לא ממהר לאף מקום, יש לו את הזמן שלו, כל דבר בעיתו ובזמנו המדויק, שלב אחרי שלב. מי שפוגע בישראל - הקדוש-ברוך-הוא נוקם בו ופוגע בו חזק מאוד.

בעולם כולו ימשיך התוהו ובוהו, אסונות טבע, סכסוכים בין מדינות ובתוכן, רעידות אדמה, סופות קשות ורוחות, התפרצויות הרי געש ואש, חום וקור, סיבוכים בטיסות וסיבוכים באוניות וצוללות, הכל מסובך.

עם ישראל, כל עוד מחזיק ומקיים את עשרת הדיברות, אין אומה שיכולה לפגוע בישראל! מי שמקיים את עשרת הדיברות נחשב לו שלומד תורה עשרים וארבע שעות.

כל הרבנים וגדולי התורה במדינת ישראל, יעשו תפילה מיוחדת ביום הכיפורים לחיילי צבא-הגנה-לישראל.

כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, אנשי זימה, שוחד, גנבים ובוגדים, ייתפסו כולם אחד אחרי השני.

ראש השנה עבר בברכה, לחיים טובים והתחלת שנה טובה ונהדרת. עוד מפתח נפתח להתגלות משיח, ועוד צעד קדימה להתגלות מלך המשיח!

התחילו לגלות הרבה פרטים על בית המקדש, ועוד מעט יגלו עוד הרבה פרטים. יגלו את היסודות של בית המקדש ועוד הרבה דברים ברורים, שאף אחד לא יוכל להכחיש שהיה בית מקדש ליהודים. עין לא מאמינה עד שרואה. הקדוש-ברוך-הוא מראה את הניסים יום יום לעם ישראל.

יום הכיפורים של עם ישראל, של היהודים, יעבור בדרך מלכותית, תהיה מלכות שמיים גדולה ואווירה שלא הייתה מעולם! הקדוש-ברוך-הוא נותן ליהודים להרגיש, ביום הכיפורים הזה, כמה הוא רחמן, כדי שירגישו שגואל ישראל, משיח צדקנו יתגלה בקרוב בפרהסיה!

יהודים יקרים, יש שבעה מפתחות שצריכים להיפתח כדי שבורא עולם ימליך את מלך המשיח, שישה נפתחו, השביעי - בדרך להיפתח! יהודים יקרים השנה ייפתח!

והשנה, שתהיה שנה של התגלות מלך המשיח בן דוד ומלכות שמיים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר