טלטלה במשטרה: ניצב יורם הלוי פורש

מפקד מחוז הדרום במשטרת ישראל, ניצב יורם הלוי, שהיה מועמד לתפקיד המפכ"ל, החליט לפרוש ולפשוט את מדיו. ההחלטה מגיעה לאחר ההודעה על מינוי סגן ראש השב"כ לתפקיד המפכ"ל (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניצב יורם הלוי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

זמן קצר לאחר הודעת השר לביטחון פנים על מינויו של סגן ראש השב"כ לתפקיד מפכ"ל המשטרה, ניצב יורם הלוי, שהיה מועמד לתפקיד, החליט לפשוט את מדיו ולפרוש מהמשטרה.

הלוי, מפקד מחוז הדרום במשטרת ישראל, עדכן היום (שישי) את מקורביו על ההחלטה הדרמטית. למרות סמיכות הזמנים בין פרישתו להודעה על מינוי מפכ"ל חדש המגיע מחוץ לשורות המשטרה, חלק ממקורביו של הלוי טוענים כי אין קשר בין הדברים וכי אין בליבו על השר ארדן וראש הממשלה נתניהו.

כזכור, מוקדם יותר היום הודיע השר לביטחון פנים גלעד ארדן על מינויו של ר', סגן ראש השב"כ, לתפקיד השוטר מספר 1. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין כבר אישר את המינוי וכעת ממתינים לאישור של ועדת טירקל.

"החלטתי היום להמליץ לממשלה על מינויו של סגן ראש השב"כ ר' לתפקיד המפכ"ל הבא של משטרת ישראל" כתב ארדן בדף הפייסבוק שלו. "המינוי יובא לאישור הממשלה בכפוף להמלצת הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה בראשות השופט בדימוס יעקב טירקל.

בדף הפייסבוק של נתניהו נכתב: "רה"מ בנימין נתניהו מביע תמיכה מלאה במועמדו של השר ארדן לתפקיד המפכ"ל. מדובר באיש רב פעלים וברוך כשרונות שתרם רבות לביטחון ישראל ויתרום עוד רבות בתפקיד מפכ"ל המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר